septic tank In Bijin Rey Industrial City ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این مشخصات شامل قطر ، طول ، حجم ، تعداد نازل ورودی ، نازل های خروجی ، قطر و ارتفاع ونت ، تعداد دیوایدر وسط ، نوع سوراخ دیوایدر ، تعداد دریچه ها ، ارتفاع دریچه ها و قطر دریچه ویزیت ها ، تعداد پایه های مخزن ، دفنی یا غیردفنی بودن آن ، شکل ظاهری ، چگالی ، شاخص جریان مذاب (MFR) ، سفتی حلقوی (بلند مدت) ، سفتی حلقوی (کوتاه مدت) ، انعطاف پذیری % ، درصد دوده ، پراکنش دوده ، زمان القای اکسایش(OIT) ، مقاومت به گرمادهی ، قطر داخلی ، e۵,min و ارتفاع پروفیل میباشد که تماما در واحد آزمایشگاه و فنی مهندسی شرکت بررسی و آنالیز میشود.

در مناطقی با تراکم بالای جمعیت ، آلودگی آبهای زیرزمینی فراتر از حد قابل قبول ممکن است. رخ دهد در بعضی از شهرهای کوچک هزینه ساخت سیستم های تصفیه فاضلاب متمرکز شهری ، بسیار گران قیمت و پر هزینه خواهد بود. از این رو همه مناطق مسکونی و تفریحی و گردشگری میبایست به دلیل هزینه بالای سیستم های جمع آوری گسترده فاضلاب ، از این سیستم تصفیه فاضلاب است.فاده کنند. اطمینان از عملکرد صحیح مخازن SEPTIC موجود می تواند راه حل مفیدی باشد

برای اطمینان از تخلخل یا پوکی کافی خاک برای به کار بردن به عنوان محیط زهکشی قبل از نصب ، آزمایش نفوذ آب لازم است..ناخالصی های باقی مانده در خاک به دام افتاده و از بین می روند و آب اضافی هم از طریق نفوذ به داخل خاک ، تبخیر ، با سیستم جذب ریشه گیاهان و تعرق نهایی یا ورود به آب های زیرزمینی یا سطحی از بین می رود. شبکه لوله کشی که اغلب در یک گودال یا حفره پر از سنگ قرار دارد ، پساب فاضلاب را در سراسر زمین با چندین سوراخ زهکشی توزیع می کند.اندازه زمین زهکشی شده متناسب با حجم فاضلاب و تخلخل و پوکی میدان زهکشی می باشد. کل سیستم می تواند به تنهایی با نیروی جاذبه با لیفت پمپ فعالیت کند. برخی از انواع این مخازن شامل سیفون ها یا دستگاه های دیگر جهت افزایش حجم و سرعت جریان خروجی به قسمت زهکشی هستند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Bijin Rey Industrial City