septic tank In Bomehen ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




زمانی که یک مخزن به درستی تولید شده و در طول مدت زمان است.فاده خوب نگهداری شده و دفن شده باشد ، هیچ گونه مشکلات زیست محیطی را نسبت به تصفیه خانه فاضلاب متمرکز شهری ایجاد نمی کند. از آنجا که سیستم های SEPTIC نیاز به مزارع زهکشی بزرگی دارند ، برای مناطقی که زمین پر پیچ و خم دارد مناسب نیستند.

ریشه های درختان و بوته ها ممکن است. بیرون مخزن یا اتصالات و لوله های منطقه زهکشی شده را مسدود و یا دچار پارگی و آسیب کند.یکی از علل ضعف سپتیک بتنی این است. که درختانی که بطور مستقیم در مجاورت مخزن بتنی قرار دارند با افزایش سن سیستم قادر به نفوذ در آن هستند. در نتیجه بتن شروع به ایجاد ترک و نشت های کوچک می کند. ریشه های درختان هم به دلیل نفوذ و انسداد لوله های زهکشی می توانند باعث ایجاد مشکلات جدی در جریان شوند. بدلیل تأمین مواد مغذی از سیستم ، خود درختان تمایل به گسترش بسیار شدید دارند.

مخزن ایمهوف یک سیستم دو مرحله ای است. که لجن در یک مخزن جداگانه تجزیه و تصفیه میشود. این امر از قاطی شدن لجن تجزیه شده با فاضلاب ورودی جلوگیری میکند. همچنین برخی از انواع آنها ، یک مرحله دومی هم دارند. جایی که پساب از مرحله بی هوازی اول قبل از تخلیه در منطقه زهکشی هواده می شود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Bomehen