septic tank In Firozkooh ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




برخی از ترکیبات فاضلاب ، مخصوصاً سولفاتها ، تحت شرایط بی هوازی مخازن ، به یک گاز زننده و سمی یعنی سولفید هیدروژن تجزیه می شوند. متان نیز ممکن است. آزاد شود. نیترات و ترکیبات ازت آلی را می توان به آمونیاک تبدیل کرد. بدلیل شرایط بی هوازی فرآیندهای تخمیر صورت می گیرد که ممکن است. دی اکسید کربن و یا متان تولید کند.

شرکت تصفیه سازان آب نیک پویان البرز (سهامی خاص) با سالها تجربه کاری و با بکارگیری بهترین روشها و تکنولوژیهای روز دنیا در طراحی، ساخت و اجرا در کلیه زمینه های تصفیه آب و فاضلاب و صنایع وابسته به آن فعالیت میکند.با بکار گیری از کارشناسان مجرب و دانش فنی و تخصصی آنها در طراحی و اجرای پروژه ها ، توانسته است. کلیه پروژه های انجام شده را مطابق با آخرین است.اندارد های روز دنیا و کسب است.اندارد محیط زیست به سرانجام برساند.

نوع آجری با مصالح ساختمانی (آجر و سیمان ) ساخته میشود. میتوان از بلوکهای سیمانی یا سنگ هم بجای آجر است.فاده کرد. بزرگترین عیب این محصول نشت فاضلاب از دیواره و کف آن میباشد که نشان دهنده عدم مقاومت دیواره آن است.. پس از گذشت مدتی از ساخت آن، ترک ها و درز های زیادی در کف و دیواره آن ایجاد شده است.باعث نشت فاضلاب به بیرون از مخزن و آلودگی خاک اطراف مخزن میشود. با گذشت زمان و جذب این فاضلاب به آب های زیر زمینی باعث آلودگی محیط زیست نیز می شود. مشکلات این نوع گند انبارها مشکلاتی در ساختار بدنه آن ها می‌باشد زیرا این آجر ها فشار جانبی کمی را میتوانند تحمل کنند. حداکثر عمق که میتوانند دفن شوند به متر محدود میشود که خود نوعی محدودیت به حساب می آید.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Firozkooh