septic tank In Islamshahr ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




پساب وارد محفظه اول شده و به مواد جامد اجازه می دهد تا شناور شوند. مواد جامد ته نشین شده به صورت بی هوازی تصفیه و تجزیه میشوند و حجم مواد جامد به طور مداوم کاهش می یابد. قسمت مایع فاضلاب از بالای دیواره تقسیم کننده به داخل محفظه دوم جایی که مواد مدت زمان بیشتری را در آنجا می گذرانند ، سر ریز میشود. مایع اضافی اکنون در وضعیت نسبتاً زلال قرار دارد و سپس از قسمت محفظه دوم به سمت لوله تخلیه سرازیر میشود. بسته به نوع مکان ، آب خروجی این دستگاه که تصفیه اولیه روی آن انجام شده از خروجی آن خارج می شوند. آب خارج شده توسط لوله های زهکشی به عنوان آبیاری مزارع و پارک ها و یا شستشوی اماکن است.فاده می شود و یا مستقیم وارد چاه جذبی میشود.

جریان فاضلاب بین مخازن توسط لوله های با قطر تا سانتی متر برقرار می گردد، ممکن است. این امر بوسیله سوراخ هایی که در دیواره جدا کننده به فاصله تا سانتی متر از سطح آزاد فاضلاب تعبیه می شوند انجام گیرد تا مواد شناور از انباره فاضلاب سرریز نشود. فاصله مرکز تا مرکز لوله ها و یا سوراخ ها سانتی متر در نظر می گیرند.

شرکت لوله های آبرسانی قزوین نیز حامی حفاظت از محیط زیست بوده و برای کمک به سبز ماندن کره زمین برای آیندگان همواره می کوشد با نصب و تعبیه سیستم تصفیه فاضلاب از ورود پساب های خانگی ، صنعتی ، رستوران و غیره به آب های سطحی جلوگیری می شود. شرکت هلدینگ آبرسانی آماده خدمت رسانی به ارگان های دولتی ، هتل داران گرامی ، دارندگان مراکز تفریحی بزرگ ، رستوران های زنجیره ای و آشپزخانه های تهیه غذا می باشد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Islamshahr