septic tank In Kharazmi Industrial City ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




پساب وارد محفظه اول شده و به مواد جامد اجازه می دهد تا شناور شوند. مواد جامد ته نشین شده به صورت بی هوازی تصفیه و تجزیه میشوند و حجم مواد جامد به طور مداوم کاهش می یابد. قسمت مایع فاضلاب از بالای دیواره تقسیم کننده به داخل محفظه دوم جایی که مواد مدت زمان بیشتری را در آنجا می گذرانند ، سر ریز میشود. مایع اضافی اکنون در وضعیت نسبتاً زلال قرار دارد و سپس از قسمت محفظه دوم به سمت لوله تخلیه سرازیر میشود. بسته به نوع مکان ، آب خروجی این دستگاه که تصفیه اولیه روی آن انجام شده از خروجی آن خارج می شوند. آب خارج شده توسط لوله های زهکشی به عنوان آبیاری مزارع و پارک ها و یا شستشوی اماکن است.فاده می شود و یا مستقیم وارد چاه جذبی میشود.

این مشخصات شامل قطر ، طول ، حجم ، تعداد نازل ورودی ، نازل های خروجی ، قطر و ارتفاع ونت ، تعداد دیوایدر وسط ، نوع سوراخ دیوایدر ، تعداد دریچه ها ، ارتفاع دریچه ها و قطر دریچه ویزیت ها ، تعداد پایه های مخزن ، دفنی یا غیردفنی بودن آن ، شکل ظاهری ، چگالی ، شاخص جریان مذاب (MFR) ، سفتی حلقوی (بلند مدت) ، سفتی حلقوی (کوتاه مدت) ، انعطاف پذیری % ، درصد دوده ، پراکنش دوده ، زمان القای اکسایش(OIT) ، مقاومت به گرمادهی ، قطر داخلی ، e۵,min و ارتفاع پروفیل میباشد که تماما در واحد آزمایشگاه و فنی مهندسی شرکت بررسی و آنالیز میشود.

امروزه طراحی این مخازن معمولاً شامل دو محفظه یا تانک است.. هر کدام مجهز به دریچه دسترسی که اصلاحا دریچه منهول یا دریچه بازدید یا دریچه آدم رو نام دارد پوششی هم برای دریچه که درب دریچه منهول یا درب دریچه ویزیت هستند. این دو محفظه با یک دیواره تقسیم کننده (دیوایدر) به صورتی که از کف مخزن تا چند سانتیمتر مانده به تاج مخزن قرار می گیرد از یکدیگر جدا می شوند. ناگفته نماند که طراحی سپتیک پلی اتیلن باتوجه به نقشه کارفرما و پس از بررسی دقیق و تست تنش در نرم افزار المان محدود آباکوس و تایید واحد فنی انجام می شود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Kharazmi Industrial City