septic tank In Malard ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




جریان فاضلاب بین مخازن توسط لوله های با قطر تا سانتی متر برقرار می گردد، ممکن است. این امر بوسیله سوراخ هایی که در دیواره جدا کننده به فاصله تا سانتی متر از سطح آزاد فاضلاب تعبیه می شوند انجام گیرد تا مواد شناور از انباره فاضلاب سرریز نشود. فاصله مرکز تا مرکز لوله ها و یا سوراخ ها سانتی متر در نظر می گیرند.

این دستگاه‌ها را می توان با سایر واحدهای تصفیه خانه فاضلاب در محل مانند بایوفیلترها یا سیستم های هوازی شامل هوادهی اجباری مصنوعی کوپل کرد.سرعت و میزان تجمع لجن که به آن لجن فاضلاب یا لجن مدفوع نیز گفته می شود سریعتر از میزان تجزیه است.. بنابراین ، لجن مدفوع انباشته شده باید بطور دوره ای از بین برود که این کار معمولاً با پمپ و تانکر لجن کش یا تخلیه چاه ، مکنده یا ساکشن انجام می شود.یک مخزن گندانبار از یک یا چند مخزن بتنی یا پلی اتیلن بین تا ۵ لیتر ( تا گالن) تشکیل شده است. .

سپتیک تانک یک محفظه زیر زمینی است. که از بتن ، فایبرگلاس یا پلی‌ اتیلن ساخته میشود که از طریق آن فاضلاب خانگی برای تصفیه اولیه به داخل این مخازن سرازیر میشود. فرآیندهای بی هوازی باعث کاهش مواد جامد و آلی میشود اما راندمان عمل تصفیه و گند زدایی در حد متوسط ​​است. این سیستم از جنس پلی اتیلن نوعی از تاسیسات ساده فاضلاب در محل هستند. از آنها می توان در مناطقی که به سیستم فاضلاب متصل نیستند است.فاده کرد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Malard