septic tank In Payetakht Industrial City ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




بنابراین این موارد نباید به این روش دفع شوند همین مسئله در مورد اتصال خروجی توالت به فاضلاب نیز صدق می کند. است.فاده از توالت و سرویس بهداشتی برای دفع زباله های مواد غذایی می تواند باعث اضافه بار سریع سیستم با مواد جامد شود و به خرابی هر چه سریعتر کمک کند. برخی از مواد شیمیایی ممکن است. به اجزای مخزن آسیب وارد کرده یا ممکن است. باکتری های مورد نیاز مخزن که برای عملکرد صحیح سیستم لازم هستند را از بین ببرد.

نوع آجری با مصالح ساختمانی (آجر و سیمان ) ساخته میشود. میتوان از بلوکهای سیمانی یا سنگ هم بجای آجر است.فاده کرد. بزرگترین عیب این محصول نشت فاضلاب از دیواره و کف آن میباشد که نشان دهنده عدم مقاومت دیواره آن است.. پس از گذشت مدتی از ساخت آن، ترک ها و درز های زیادی در کف و دیواره آن ایجاد شده است.باعث نشت فاضلاب به بیرون از مخزن و آلودگی خاک اطراف مخزن میشود. با گذشت زمان و جذب این فاضلاب به آب های زیر زمینی باعث آلودگی محیط زیست نیز می شود. مشکلات این نوع گند انبارها مشکلاتی در ساختار بدنه آن ها می‌باشد زیرا این آجر ها فشار جانبی کمی را میتوانند تحمل کنند. حداکثر عمق که میتوانند دفن شوند به متر محدود میشود که خود نوعی محدودیت به حساب می آید.

زمانی که یک مخزن به درستی تولید شده و در طول مدت زمان است.فاده خوب نگهداری شده و دفن شده باشد ، هیچ گونه مشکلات زیست محیطی را نسبت به تصفیه خانه فاضلاب متمرکز شهری ایجاد نمی کند. از آنجا که سیستم های SEPTIC نیاز به مزارع زهکشی بزرگی دارند ، برای مناطقی که زمین پر پیچ و خم دارد مناسب نیستند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Payetakht Industrial City