septic tank In South of Tehran ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




توجه داشته باشید که این مخازن در زمان تخلیه توسط تیم مربوطه خدماتی تخلیه چاه ، نباید به طور کامل خالی شوند. علت این امر این است. که بایستی کمی  از مواد و فاضلاب جامد حل شده در مخزن دست نخورده بماند تا برخی از میکروبها در محل باقی بمانند و  فرآیند تخریب بی هوازی به سرعت ادامه یابد. یک مخزن خالی ممکن است. در اثر فشار هیدرواستاتیک اصطلاحا Oval یا بیضی شده(تغییر شکل دهد) و آسیب ببیند و باعث شود تا مخزن تا حدودی از سطح زمین شناور شود. این اتفاق بخصوص در مناطقی که دچار وقوع سیل می شود و یا در مناطق مرطوب مانند شمال کشور اتفاق می افتد.

ظرفیت خاک برای حفظ فسفر به اندازه کافی بزرگ است. تا بار را از طریق یک گندانبار مسکونی معمولی تحمل کند. هنگامی اتفاق می افتد که بخشی از زمین که آب خروجی مخزن در آن تخلیه میشود ، در خاک های شنی یا دانه بندی درشت واقع شده باشد. به دلیل محدودیت سطح ذرات ، این خاک ها می توانند با فسفات اشباع شوند. فسفاتها فراتر از منطقه تجزیه شده پیشرفت می کنند و تهدیدی از تبخیر را برای آبهای سطحی ایجاد میکنند.

مخزن ایمهوف یک سیستم دو مرحله ای است. که لجن در یک مخزن جداگانه تجزیه و تصفیه میشود. این امر از قاطی شدن لجن تجزیه شده با فاضلاب ورودی جلوگیری میکند. همچنین برخی از انواع آنها ، یک مرحله دومی هم دارند. جایی که پساب از مرحله بی هوازی اول قبل از تخلیه در منطقه زهکشی هواده می شود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In South of Tehran