septic tank In Tehran stone Industrial City ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در بین انواع این محصولات نوع بتنی از جنس بتن با عیار - کیلوگرم بر مترمکعب ساخته میشود. عیار کمتر بتن باعث افزایش نفوذ پذیری و خوردگی میشود . است.فاده از عیار بالاتر از این محدوده هم در هنگام سردشدن بتن ترک هایی در آن ایجاد می کند. مهمترین عیب در نقشه اجرای سپتیک بتنی نفوذپذیری و نشت فاضلاب از بدنه و درزها است. . در نوع بتنی پیش ساخته نفوذ فاضلاب به درون دیواره خوردگی و تخریب بتن را شدیدتر کرده است.. در طراحی نوع بتنی باید آلودگی خاک و محیط زیست مدنظر قرار گیرد و در دراز مدت باعث از بین رفتن میشود.

شرکت لوله های آبرسانی قزوین نیز حامی حفاظت از محیط زیست بوده و برای کمک به سبز ماندن کره زمین برای آیندگان همواره می کوشد با نصب و تعبیه سیستم تصفیه فاضلاب از ورود پساب های خانگی ، صنعتی ، رستوران و غیره به آب های سطحی جلوگیری می شود. شرکت هلدینگ آبرسانی آماده خدمت رسانی به ارگان های دولتی ، هتل داران گرامی ، دارندگان مراکز تفریحی بزرگ ، رستوران های زنجیره ای و آشپزخانه های تهیه غذا می باشد.

بارندگی بسیار شدید باران ، بارش سریع برف و جاری شدن سیل از رودخانه ها یا دریا می تواند مانع از کارآیی یک منطقه زهکشی شده شود می تواند باعث پس زدن جریان آب به داخل سیستم شود و باعث ایجاد تداخل در عملکرد طبیعی مخزن می شود. بارندگی ها همچنین می تواند منجر به جاری شدن آب زیر زمینی به داخل مخزن شود. با گذشت زمان ، سلولهای میکروارگانیسمی که بیوفیلم یا زیست لایه نامیده میشوند روی لوله های میدان زهکشی گسترده می شوند. ورود زیست لایه می تواند باعث انسداد لوله ها و سوراخ ها شود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Tehran stone Industrial City