septic tank In qarchak Industrial City ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرکت تصفیه سازان آب نیک پویان البرز (سهامی خاص) با سالها تجربه کاری و با بکارگیری بهترین روشها و تکنولوژیهای روز دنیا در طراحی، ساخت و اجرا در کلیه زمینه های تصفیه آب و فاضلاب و صنایع وابسته به آن فعالیت میکند.با بکار گیری از کارشناسان مجرب و دانش فنی و تخصصی آنها در طراحی و اجرای پروژه ها ، توانسته است. کلیه پروژه های انجام شده را مطابق با آخرین است.اندارد های روز دنیا و کسب است.اندارد محیط زیست به سرانجام برساند.

زمانی که یک مخزن به درستی تولید شده و در طول مدت زمان است.فاده خوب نگهداری شده و دفن شده باشد ، هیچ گونه مشکلات زیست محیطی را نسبت به تصفیه خانه فاضلاب متمرکز شهری ایجاد نمی کند. از آنجا که سیستم های SEPTIC نیاز به مزارع زهکشی بزرگی دارند ، برای مناطقی که زمین پر پیچ و خم دارد مناسب نیستند.

استفاده از دستگاه تصفیه کننده آب (سختی گیر آب ، مواد شیمیایی یا دستگاه تصفیه خانگی که توسط آن آب پر املاح و سخت را گوارا می کنند) و ورود این آب به مخزن ممکن است. به باکتری های تصفیه کننده فاضلاب آسیب برساند. معمولاً شورابه به اندازه کافی با فاضلابهای دیگر رقیق شده و وارد مخزن می شود و اثر منفی نرم شدن آب و تصفیه آب بر سیستم را از بین می برد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In qarchak Industrial City