manhole In East of Tehran ( Sale, implementation consultation )

manhole-1
manhole-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در حقیقت منهول‌ها می‌توانند به تکنسین‌های آب و فاضلاب اجازه بدهند که عملیاتی همچون تعمیر و نگهداری و سرویس شبکه‌های فاضلابی را راحت‌تر انجام بدهند. است.فاده از این وسیله کاربردی از زمان شهرنشینی و راه‌اندازی شبکه‌های فاضلابی رواج پیدا کرده و در کنار

با افزایش جمعیت سراسر جهان، ماشینی شدن زندگی‌ها، کمبود منابع آبی و &#; صنعت آب و فاضلاب روزبه‌روز ارزش و اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در سیستم آب و فاضلاب شهر تجهیزات و قطعات مختلف و متعددی وجود دارند که هر کدام می‌توانند کاربردها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی داشته باشند. منهول (Manhole) به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات این صنعت شناخته می‌شود که در اصل از آن برای اتصال دو یا چند خط لوله به هم به و دسترسی به نقاط مختلف شبکه‌های آب و فاضلاب است.فاده می‌شود.

همان‌گونه که منهول‎ها می‌توانند انواع متفاوتی داشته باشند روکش‌ها و درپوش‌های آنها نیز می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. در اصل درپوش‌های سنتی منهول‌ها از جنس چدن، بتن و یا ترکیبی از آنها است. چراکه این مواد دوام بالایی دارند، ارزان‌قیمت هستند و از وزن بالایی نیز برخوردارند اما امروزه از مواد مختلفی همچون کامپوزیت‌ها، فایبرگلاس و پلاستیک نیز برای تولید روکش و درپوش منهول است.فاده می‌شود. از جمله رایج‌ترین درپوش‌های منهول می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:



( Sale, implementation consultation ) `s other In East of Tehran