manhole In Kharazmi Industrial City ( Sale, implementation consultation )

manhole-1
manhole-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




دسته‌بندی و تقسیم منهول ها را می‌توان بر اساس یک فاکتور دیگر نیز انجام داد که میزان تحمل فشار و بار وارد شده بر آنها است.. در حقیقت منهول های عادی و آدم‌رو می‌توانند تا  . تن بار را تحمل کنند در حالی که منهول های کنترل ترافیک قادر هستند تن بار را تحمل کنند و بیشتر در خیابان‌ها و کوچه‌ها به کار گرفته می‌شوند. درپوش منهول ها نیز می‌توانند انواع مختلفی داشته و در موقعیت‌های مختلف است.فاده شوند. رایج‌ترین درپوش‌های منهول شامل درپوش‌های آهنی با روکش چدن داکتیل، درپوش‌های RECESSED و درپوش‌های SOLID TOP هستند که هر کدام از ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی برخوردارند.

&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;.

همان‌گونه که منهول‎ها می‌توانند انواع متفاوتی داشته باشند روکش‌ها و درپوش‌های آنها نیز می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. در اصل درپوش‌های سنتی منهول‌ها از جنس چدن، بتن و یا ترکیبی از آنها است. چراکه این مواد دوام بالایی دارند، ارزان‌قیمت هستند و از وزن بالایی نیز برخوردارند اما امروزه از مواد مختلفی همچون کامپوزیت‌ها، فایبرگلاس و پلاستیک نیز برای تولید روکش و درپوش منهول است.فاده می‌شود. از جمله رایج‌ترین درپوش‌های منهول می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:



( Sale, implementation consultation ) `s other In Kharazmi Industrial City