Sale artificial fiber In Dehak Industrial City

artificial fiber-1
artificial fiber-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کلیرانس بلبرینگ، مقدار فضای بین عناصر نورد و شیارهای یک یاتاقان است.. در بیشتر موارد، بلبرینگ به مقدار کمی فاصله برای نگهداری گریس یا روغن نیاز دارد. با این حال پیامد طبیعی این فاصله داخلی، مقدار کمی بازی در یاتاقان یا حرکت شیارها در ارتباط با یکدیگر است.. در برخی موارد، بلبرینگ ممکن است. نیاز به فاصله منفی داشته باشد که به عنوان پیش بار نیز شناخته می شود. این امر است.حکام یاتاقان را افزایش می دهد و از تغییر شکل جلوگیری می کند.

یاتاقان خطی بلبرینگی است. که به طور خاص برای حرکت خطی در امتداد شفت یا ریل طراحی شده است.، به جای یاتاقان شعاعی که برای تسهیل حرکت چرخشی طراحی شده است.. یاتاقان خطی ممکن است. ساده باشد یا حاوی عناصر نورد مانند توپ یا غلتک باشد. انواع مختلفی از یاتاقان های خطی وجود دارد که آنها را برای است.فاده در طیف گسترده ای از کاربردها مناسب می کند.

بوشینگ ها به دلیل طراحی مینیمالیستی معمولاً طول عمر بالایی دارند؛ بنابراین معمولاً در دستگاه های سنگین است.فاده می شوند که خرابی بلبرینگ فاجعه بار است.. این موارد شامل توربین های بخار نیروگاه، کمپرسورها و محورهای پروانه کشتی می شود.



( Sale ) `s other