بوشینگ ها به دلیل طراحی مینیمالیستی معمولاً طول عمر بالایی دارند؛ بنابراین معمولاً در دستگاه های سنگین است.فاده می شوند که خرابی بلبرینگ فاجعه بار است.. این موارد شامل توربین های بخار نیروگاه، کمپرسورها و محورهای پروانه کشتی می شود.
غلاف تنظیم کننده متداول ترین اجزای مورد است.فاده برای قرار دادن رولبرینگ های حفره مخروطی بر روی شفت هستند. این امر به دلیل سهولت نصب آنها و قرار گرفتن دقیق آنها بر روی شفت است. که به طولانی شدن عمر یاتاقان کمک می کند. این غلاف ها برای است.فاده در شفت های ساده و شفت های پلکانی مناسب هستند. در شفت ساده، غلاف تنظیم کننده به یاتاقان اجازه می دهد تا در هر نقطه از محور قرار گیرد. در شفت پلکانی، یاتاقان را می توان به طور محوری قرار داد و نصب و جدا کردن بلبرینگ را تسهیل کرد.
عناصر نورد به توپ و غلتک تقسیم می شوند. به طور کلی، بلبرینگهای توپ معمولاً برای برنامههای با سرعت بالا با نیازهای بار کم تا متوسط است.فاده میشوند، در حالی که رولبرینگ ها برای دستگاه هایی که نیاز به بار سنگین دارند و در سرعتهای متوسط کار میکنند ترجیح داده میشوند. با این حال، انواع مختلفی از هر نوع بلبرینگ وجود دارد، با گزینه های موجود برای مطابقت با هر نیاز کاربردی.
رولبرینگ های مخروطی بیشتر در چرخ های اتومبیل، کامیون و تریلر یافت می شوند. این یاتاقان ها از چندین غلتک مخروطی تشکیل شده اند که با یک قفس یا نگهدارنده بین دو حلقه یاتاقان نگه داشته می شوند. غلتک ها و قفس معمولاً به قسمت داخلی مونتاژ می شوند و در مجموع به عنوان مخروط بلبرینگ شناخته می شوند. شیار بیرونی به طور کلی جدا است.. این یاتاقان ها می توانند بارهای محوری و شعاعی را تحمل کنند و در انواع تک ردیفه و دو ردیفه برای ظرفیت حمل بار اضافی موجود هستند.
اولین چیزی که هنگام انتخاب بلبرینگ خود باید در نظر بگیرید فضای نصب موجود است.. مهم نیست که یک یاتاقان چقدر برای نیازهای دستگاه شما مناسب است.، اگر فضای موجود کافی نباشد نمی توان آن را نصب کرد. برخی از انواع بلبرینگ ها فضای محوری بیشتری را نسبت به سایرین اشغال می کنند، بنابراین اگر مناسب ترین یاتاقان برای دستگاه شما بیش از حد بزرگ باشد، همیشه گزینه های جایگزین وجود دارد.