Sale artificial fiber In Lavasan

artificial fiber-1
artificial fiber-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



انتخاب و نصب بلبرینگ مناسب برای اطمینان از عملکرد بهینه دستگاه بسیار مهم است.. بلبرینگ مناسب نه تنها عملکرد ماشین آلات شما را افزایش می دهد، بلکه طول عمر آن را نیز افزایش می دهد و در عین حال زمان خرابی و هزینه های تعمیر و نگهداری شما را کاهش می دهد. اگر بلبرینگ اشتباه و نامناسب را انتخاب کنید، خطر کاهش کارایی دستگاه، افزایش نیازهای تعمیر و نگهداری و حتی از کار افتادن کامل دستگاه شما را تهدید می کند.

دو نوع بار وجود دارد که یک یاتاقان می تواند با آن مواجه شود: بار محوری و بار شعاعی. بار محوری در جهت شفت رخ می دهد در حالی که بار شعاعی در زاویه قائم به شفت قرار دارد. هر یاتاقان ظرفیت بار متفاوتی خواهد داشت که هم به میزان بار و هم به نوع بار مربوط می شود. برخی از بلبرینگ ها می توانند بار محوری را تحمل کنند در حالی که برخی دیگر قادر به تحمل بار شعاعی هستند.

رولبرینگ های سوزنی از غلتک های است.وانه ای بلند و نازک که شبیه سوزن هستند ساخته شده اند. این غلتک ها معمولاً حداقل چهار برابر قطرشان هستند. این به بلبرینگ های غلتکی سوزنی ظرفیت بار شعاعی برجسته ای در سرعت های متوسط می دهد. برخی از رولبرینگ های سوزنی روی یک شیار داخلی کار می‌کنند اما بسیاری از آنها مستقیماً روی یک محور فولادی سخت شده کار می‌کنند تا فضای مورد نیاز را به حداقل برسانند. این باعث می شود این بلبرینگ ها برای است.فاده در برنامه هایی که ممکن است. فضا محدود باشد ایده آل باشند.



( Sale ) `s other