Sale artificial fiber In Malard

artificial fiber-1
artificial fiber-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کلیرانس بلبرینگ، مقدار فضای بین عناصر نورد و شیارهای یک یاتاقان است.. در بیشتر موارد، بلبرینگ به مقدار کمی فاصله برای نگهداری گریس یا روغن نیاز دارد. با این حال پیامد طبیعی این فاصله داخلی، مقدار کمی بازی در یاتاقان یا حرکت شیارها در ارتباط با یکدیگر است.. در برخی موارد، بلبرینگ ممکن است. نیاز به فاصله منفی داشته باشد که به عنوان پیش بار نیز شناخته می شود. این امر است.حکام یاتاقان را افزایش می دهد و از تغییر شکل جلوگیری می کند.

بدون در نظر گرفتن کاسه نمد یا دیگر راه حل های آب بندی که است.فاده می کنید، انتخاب بهترین بلبرینگ ممکن برای دستگاه تان فایده ای ندارد. همیشه یک کاسه نمد با کیفیت انتخاب کنید که آلودگی را از یاتاقان دور کند و هم بلبرینگ و هم روان کننده آن را تمیز نگه دارد. این امر به بلبرینگ شما بهترین شانس ممکن را برای دستیابی به بهترین عمر ممکن می دهد. هنگامی که به کاسه نمد مورد نیاز بلبرینگ خود فکر می کنید، باید نوع یاتاقان، آلاینده هایی که در معرض آن قرار می گیرد، دمای کاری که در معرض آن قرار می گیرد و نوع روان کننده ای که است.فاده می شود را در نظر بگیرید. و البته نیروهایی که به کاسه نمد اعمال خواهد شد. کاسه نمد مورد نیاز شما باید هنگام انتخاب بلبرینگ در نظر گرفته شود تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که آنها با هم سازگار هستند و به طور موثر با هم کار می کنند.

دو نوع بار وجود دارد که یک یاتاقان می تواند با آن مواجه شود: بار محوری و بار شعاعی. بار محوری در جهت شفت رخ می دهد در حالی که بار شعاعی در زاویه قائم به شفت قرار دارد. هر یاتاقان ظرفیت بار متفاوتی خواهد داشت که هم به میزان بار و هم به نوع بار مربوط می شود. برخی از بلبرینگ ها می توانند بار محوری را تحمل کنند در حالی که برخی دیگر قادر به تحمل بار شعاعی هستند.



( Sale ) `s other