implementation consultation artificial fiber In Pakdasht

artificial fiber-1
artificial fiber-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کلیرانس بلبرینگ، مقدار فضای بین عناصر نورد و شیارهای یک یاتاقان است.. در بیشتر موارد، بلبرینگ به مقدار کمی فاصله برای نگهداری گریس یا روغن نیاز دارد. با این حال پیامد طبیعی این فاصله داخلی، مقدار کمی بازی در یاتاقان یا حرکت شیارها در ارتباط با یکدیگر است.. در برخی موارد، بلبرینگ ممکن است. نیاز به فاصله منفی داشته باشد که به عنوان پیش بار نیز شناخته می شود. این امر است.حکام یاتاقان را افزایش می دهد و از تغییر شکل جلوگیری می کند.

بوشینگ که به عنوان بلبرینگ ساده نیز شناخته می شود، نوعی از یاتاقان است. که حرکت را با لغزیدن به جای غلطیدن تسهیل می کند. بوشینگ ها ظرفیت حمل بار بسیار بالایی دارند اما به دلیل سطوح بالای اصطکاک ایجاد شده توسط ناحیه تماس، فقط می توانند با سرعت های آهسته کار کنند.

در برخی از دستگاه ها بلبرینگ ها ممکن است. برای متعادل کردن شرایط بار متغیر یا برای رسیدگی به شرایط بار پیچیده نیاز به جفت شدن داشته باشند. در این شرایط بهتر است. با یک متخصص حوزه بلبرینگ مشورت کنید تا در مورد بهترین چیدمان یاتاقان برای دستگاه شما مشاوره تخصصی دریافت کنید. کارشناسان پشتیبانی شرکت بتکا برای مشتریان خود آموزش رایگان را به ارمغان آورده اند.



( implementation consultation ) `s other