Sale artificial fiber In Parand Industrial City

artificial fiber-1
artificial fiber-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در برخی از محیط‌های عملیاتی، سطوح پایین نویز ممکن است. مهم باشد. اکثر بیرینگ های عناصر نورد حداقل سطح سر و صدای ممکن را تولید می کنند. با این حال، برخی از موتورهای الکتریکی و ابزارهای اندازه گیری ممکن است. در حین کار نیاز به کاهش بیشتر سطح سر و صدا و نویز داشته باشند. بلبرینگ‌های شیار عمیق معمولا بیرینگ های انتخابی هستند که در آن سطح صدای کم بسیار مهم است.. همچنین می‌توان برای بلبرینگ هایی مانند رولبرینگ‌های است.وانه‌ای تنظیماتی انجام داد تا سطح نویز در حین کار کاهش یابد.

بلبرینگ (Ball-Bearing) یا اصطلاح بازاری آن یاتاقان یکی از مهم ترین اجزای هر قطعه ماشین آلات صنعتی است.. این قطعات با دقت بالا برای کاهش اصطکاک و حمل بار در طول حرکت چرخشی ضروری هستند. شاید تنها درصد ماشین آلات صنعتی باشند که هیچ بلبرینگی ندارند؛ تقریبا درصد ماشین آلات صنعتی حداقل یک بلبرینگ دارند. هزاران نوع بلبرینگ در بازار وجود دارد؛ از جمله خود بلبرینگ، رولبرینگ است.وانه ای،

قفس یا نگهدارنده بلبرینگ وظیفه نگه داشتن عناصر نورد و جلوگیری از افتادن آنها از یاتاقان را بر عهده دارد. در ساخت قفس ها طیف وسیعی از مواد موجود است. که شامل پلاستیک، فایبرگلاس، برنز و فولاد هستند. هر ماده دارای ویژگی ها و مزایای متفاوتی است. که آن را برای محیط های عملیاتی و کاربردهای مختلف مناسب می کند. فولاد یکی از متداول‌ترین مواد مورد است.فاده برای قفس‌های بلبرینگ است. زیرا از است.حکام بالایی برخوردار است. و در مقابل حرارت نیز مقاوم است.. برنز نیز در یرولبرینگ ها به دلیل توانایی آن در دفع گرما از عناصر نورد و کمک به افزایش عمر یاتاقان رایج است..



( Sale ) `s other