Sale artificial fiber In Sahand Industrial City

artificial fiber-1
artificial fiber-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این بلبرینگ ها معمولاً از فولاد ضد زنگ یا ترموپلاستیک ساخته می شوند. آنها معمولاً دارای سطوح صاف هستند تا تمیز کردن را آسان کرده و رشد باکتری ها را به حداقل برسانند. بلبرینگ های درجه غذایی با روان کننده های درجه مواد غذایی روغن کاری می شوند که برای تماس اتفاقی با مواد غذایی تایید شده اند. علاوه بر است.فاده در خطوط تولید مواد غذایی، یاتاقان‌های گرید مواد غذایی به لطف سطوح بالای مقاومت در برابر خوردگی که این بلبرینگ‌ها ارائه می‌دهند، اغلب در صنایعی مانند داروسازی و پزشکی نیز یافت می‌شوند.

بلبرینگ های تماس زاویه ای دارای شیارهای داخلی و خارجی هستند که نسبت به یکدیگر در جهت محور یاتاقان جابجا می شوند. این امر به بلبرینگ‌های تماس زاویه‌ای این توانایی را می‌دهد تا بارهای شعاعی و محوری را به طور همزمان تحمل کنند و آنها را برای دستگاه هایی که به ظرفیت حمل بار ترکیبی نیاز دارند ایده‌آل می‌کند.

بلبرینگ های کف گرد برای تحمل بارهای محوری طراحی شده‌اند. طیف گسترده ای از عناصر نورد را می توان در یک بلبرینگ کف گرد از جمله ساچمه، رولبرینگ سوزنی، رولبرینگ است.وانه ای و رولبریگ مخروطی یافت. عناصر نورد معمولاً با است.فاده از یک قفس یا نگهدارنده کنار هم نگه داشته می شوند و بین دو واشر قرار می گیرند.



( Sale ) `s other