implementation consultation artificial fiber In Sahand Industrial City

artificial fiber-1
artificial fiber-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



دقت بیانگر واحدی است. که یاتاقان در ابعاد مشخص خود ساخته شده است.. در حالی که همه بلبرینگ ها اجزای بسیار دقیقی هستند اما برخی از آنها با دقت بالاتری نسبت به بقیه تولید می شوند. به طور کلی، هرچه سطح دقت بالاتر باشد، عملکرد بهتر یاتاقان در کاهش نویز و لرزش نمایان می شود و گشتاور افزایش می یابد. برای بسیاری از دستگاه ها، دقت در نظر گرفته نمی شود. با این حال، دستگاه های خاصی مانند دوک، آسیاب های با سرعت بالا، پمپ های خلاء و ماشین های بالانس کننده بالاترین سطح ممکن از دقت را می طلبد.

ABEC مخفف عبارت Annual Bearing Engineering Committee است. و به عنوان است.انداردی برای اندازه گیری دقت بلبرینگ است.فاده می شود. شما معمولاً این مخفف را قبل از عددی خواهید دید که درجه خاصی از دقت را مشخص می کند. هرچه این عدد بیشتر باشد، سطح دقت بلبرینگ بالاتر است.. یک بلبرینگ است.اندارد معمولاً دارای درجه دقت ABEC است.. ABEC نشان دهنده دقت متوسط، ABEC دقت بالا و ABEC دقت بسیار بالا است.. به عبارت ساده تر، هر چه سطح دقت بالاتر باشد، یاتاقان به اندازه های مشخص شده خود نزدیک تر می شود.

موضوع بعدی میزان تحمل بار است.. دو نوع بار مختلف وجود دارد که وقتی به مشخصات بلبرینگ نگاه می کنیم در مورد آنها صحبت می شود: بار شعاعی و بار محوری. بار شعاعی عمود بر شفت است.، در حالی که بار محوری که به عنوان بار رانشی نیز شناخته می شود، موازی با شفت است.. بلبرینگ های مختلف قادر به تحمل انواع مختلف بار در جهات و اندازه های متنوع هستند. به عنوان مثال



( implementation consultation ) `s other