Sale artificial fiber In Salarieh Industrial City

artificial fiber-1
artificial fiber-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



غلاف تنظیم کننده متداول ترین اجزای مورد است.فاده برای قرار دادن رولبرینگ های حفره مخروطی بر روی شفت هستند. این امر به دلیل سهولت نصب آنها و قرار گرفتن دقیق آنها بر روی شفت است. که به طولانی شدن عمر یاتاقان کمک می کند. این غلاف ها برای است.فاده در شفت های ساده و شفت های پلکانی مناسب هستند. در شفت ساده، غلاف تنظیم کننده به یاتاقان اجازه می دهد تا در هر نقطه از محور قرار گیرد. در شفت پلکانی، یاتاقان را می توان به طور محوری قرار داد و نصب و جدا کردن بلبرینگ را تسهیل کرد.

در برخی از محیط‌های عملیاتی، سطوح پایین نویز ممکن است. مهم باشد. اکثر بیرینگ های عناصر نورد حداقل سطح سر و صدای ممکن را تولید می کنند. با این حال، برخی از موتورهای الکتریکی و ابزارهای اندازه گیری ممکن است. در حین کار نیاز به کاهش بیشتر سطح سر و صدا و نویز داشته باشند. بلبرینگ‌های شیار عمیق معمولا بیرینگ های انتخابی هستند که در آن سطح صدای کم بسیار مهم است.. همچنین می‌توان برای بلبرینگ هایی مانند رولبرینگ‌های است.وانه‌ای تنظیماتی انجام داد تا سطح نویز در حین کار کاهش یابد.

ناهماهنگی در دستگاه می تواند ناشی از موارد مختلفی از جمله ازدیاد بار، دقت پایین شفت و محفظه و خطاهای نصب باشد. در حالی که برخی از بلبرینگ ها می توانند این موارد را تحمل کنند اما برخی دیگر ممکن است. آسیب ببینند که منجر به خرابی زودرس بلبرینگ می شود. به همین دلیل، مهم است. که قبل از انتخاب بلبرینگ، سطح ناهماهنگی در دستگاه را در نظر بگیرید. بلبرینگ هایی که قابلیت خود تراز شدن دارند معمولاً برای دستگاه هایی انتخاب می شوند که در آن ناهماهنگی وجود دارد. انواع آنها شامل رولبرینگ کروی و یاتاقان های خود تراز شونده باشد که می توانند ناهماهنگی را جذب کنند و به جلوگیری از آسیب به ماشین آلات اطراف کمک کنند.



( Sale ) `s other