implementation consultation artificial fiber In South of Tehran

artificial fiber-1
artificial fiber-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



قفس یا نگهدارنده بلبرینگ وظیفه نگه داشتن عناصر نورد و جلوگیری از افتادن آنها از یاتاقان را بر عهده دارد. در ساخت قفس ها طیف وسیعی از مواد موجود است. که شامل پلاستیک، فایبرگلاس، برنز و فولاد هستند. هر ماده دارای ویژگی ها و مزایای متفاوتی است. که آن را برای محیط های عملیاتی و کاربردهای مختلف مناسب می کند. فولاد یکی از متداول‌ترین مواد مورد است.فاده برای قفس‌های بلبرینگ است. زیرا از است.حکام بالایی برخوردار است. و در مقابل حرارت نیز مقاوم است.. برنز نیز در یرولبرینگ ها به دلیل توانایی آن در دفع گرما از عناصر نورد و کمک به افزایش عمر یاتاقان رایج است..

ABEC مخفف عبارت Annual Bearing Engineering Committee است. و به عنوان است.انداردی برای اندازه گیری دقت بلبرینگ است.فاده می شود. شما معمولاً این مخفف را قبل از عددی خواهید دید که درجه خاصی از دقت را مشخص می کند. هرچه این عدد بیشتر باشد، سطح دقت بلبرینگ بالاتر است.. یک بلبرینگ است.اندارد معمولاً دارای درجه دقت ABEC است.. ABEC نشان دهنده دقت متوسط، ABEC دقت بالا و ABEC دقت بسیار بالا است.. به عبارت ساده تر، هر چه سطح دقت بالاتر باشد، یاتاقان به اندازه های مشخص شده خود نزدیک تر می شود.

کلیرانس بلبرینگ، مقدار فضای بین عناصر نورد و شیارهای یک یاتاقان است.. در بیشتر موارد، بلبرینگ به مقدار کمی فاصله برای نگهداری گریس یا روغن نیاز دارد. با این حال پیامد طبیعی این فاصله داخلی، مقدار کمی بازی در یاتاقان یا حرکت شیارها در ارتباط با یکدیگر است.. در برخی موارد، بلبرینگ ممکن است. نیاز به فاصله منفی داشته باشد که به عنوان پیش بار نیز شناخته می شود. این امر است.حکام یاتاقان را افزایش می دهد و از تغییر شکل جلوگیری می کند.



( implementation consultation ) `s other