Sale artificial fiber In Varamin

artificial fiber-1
artificial fiber-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



هنگامی که بار محوری در کنار بار شعاعی رخ می دهد، به آن بار ترکیبی می گویند. برخی از یاتاقان ها وجود دارند که قادر به تحمل بارهای محوری و شعاعی به طور همزمان هستند؛ بلبرینگ های تماس زاویه ای و رولبرینگ های مخروطی. بارهای ترکیبی اغلب در دستگاه هایی مانند پمپ ها، کمپرسورها، فن ها، گیربکس ها و دوک ها یافت می شوند.

در برخی از محیط‌های عملیاتی، سطوح پایین نویز ممکن است. مهم باشد. اکثر بیرینگ های عناصر نورد حداقل سطح سر و صدای ممکن را تولید می کنند. با این حال، برخی از موتورهای الکتریکی و ابزارهای اندازه گیری ممکن است. در حین کار نیاز به کاهش بیشتر سطح سر و صدا و نویز داشته باشند. بلبرینگ‌های شیار عمیق معمولا بیرینگ های انتخابی هستند که در آن سطح صدای کم بسیار مهم است.. همچنین می‌توان برای بلبرینگ هایی مانند رولبرینگ‌های است.وانه‌ای تنظیماتی انجام داد تا سطح نویز در حین کار کاهش یابد.

در برخی از دستگاه ها بلبرینگ ها ممکن است. برای متعادل کردن شرایط بار متغیر یا برای رسیدگی به شرایط بار پیچیده نیاز به جفت شدن داشته باشند. در این شرایط بهتر است. با یک متخصص حوزه بلبرینگ مشورت کنید تا در مورد بهترین چیدمان یاتاقان برای دستگاه شما مشاوره تخصصی دریافت کنید. کارشناسان پشتیبانی شرکت بتکا برای مشتریان خود آموزش رایگان را به ارمغان آورده اند.



( Sale ) `s other