implementation consultation artificial fiber In Varamin

artificial fiber-1
artificial fiber-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بلبرینگ‌های فود گرید یاطاقان‌هایی هستند که به‌طور خاص برای است.فاده در صنایع غذایی و آشامیدنی طراحی شده‌اند. این بدان معنی است. که آنها برای است.فاده در نزدیکی مواد غذایی ایمن هستند و در برابر شستشوهای با فشار بالا که در صنعت رایج هستند مقاومت می کنند.

ABEC مخفف عبارت Annual Bearing Engineering Committee است. و به عنوان است.انداردی برای اندازه گیری دقت بلبرینگ است.فاده می شود. شما معمولاً این مخفف را قبل از عددی خواهید دید که درجه خاصی از دقت را مشخص می کند. هرچه این عدد بیشتر باشد، سطح دقت بلبرینگ بالاتر است.. یک بلبرینگ است.اندارد معمولاً دارای درجه دقت ABEC است.. ABEC نشان دهنده دقت متوسط، ABEC دقت بالا و ABEC دقت بسیار بالا است.. به عبارت ساده تر، هر چه سطح دقت بالاتر باشد، یاتاقان به اندازه های مشخص شده خود نزدیک تر می شود.

رولبرینگ های است.وانه ای به دلیل داشتن عناصر نورد است.وانه ای شکل، به گونه ای طراحی شده اند که ظرفیت حمل بار بالایی را ارائه دهند. به لطف سطح تماس بزرگ این عناصر نورد با حلقه بیرونی، بار در سطح وسیع تری توزیع می شود و امکان حمل بارهای شعاعی سنگین را فراهم می کند. این یاتاقان ها در طیف گسترده ای از طرح ها، انواع و اندازه ها موجود هستند که آنها را برای است.فاده در بسیاری از کاربردها و صنایع مناسب می کند. طرح های آب بندی شده و جدا شونده نیز برای انعطاف بیشتر در دسترس هستند. رولبرینگ های است.وانه ای معمولا در موتورهای الکتریکی، گیربکس ها، پمپ ها، کمپرسورها و ماشین آلات سنگین یافت می شوند.



( implementation consultation ) `s other