در رله های حرارتی ، سه تیغه تعبیه شده که سیم حا مل جریان چند حلقه به دور آن پیچیده می شود. در اثر عبور جریان اضا فه بار، هادی ها گرم ، حرارات به بیمتال منتقل می شود و با عث خم شدن تیغه می شود. حرکت هر یک از بیمتالها به اهرمی فشار می آورد و با جا به جا شدن اهرم ، یک میکرو سوئچ که دارای کنتاکت تبدیل باز و بسته است. تغییر وضعیت می دهد و مدار فرمان را قطع می کند. این رله ها تنظیم پذیر هستند.
بی متال یک قطعه الکتریکی بسیار پرکاربرد در صنعت الکتریک و سایر صنایع است.. همانطور که گفتیم، وظیفه بی متال محافظت از موتور در برابر خطراتی مانند اضافه بار و تغییر فاز است.. برای مشاهده لیست قیمت به روز برندهای مختلف بیمتال میتوانید به
بررسی انواع ورق است.یل بگیر و نگیر در ایران ورق است.یل یک نوع صفحه فلزی است. که از آهن و کربن ساخته میشود. است.یل یک آلیاژ آهنی است. که به دلیل ترکیبی از خواص مکانیکی، مقاومت در برابر خوردگی و زنگزدگی، قابلیت شکلدهی و قیمت مناسب در صنایع مختلف به طور گسترده است.فاده میشود. در […]
سایلنتر اگزوز در دیزل ژنراتور سایلنتر اگزوز در دیزل ژنراتور برای کاهش سطح صدا و حفظ کیفیت هوا است.فاده میشود. این سیستم شامل یک بدنه فلزی بندی و مواد جاذب صدا داخل آن میباشد. بهطور کلی، سایلنتر اگزوز دیزل ژنراتور موجب کاهش سطح صدای تولید شده توسط ژنراتور، بهخصوص در محیطهای حساس به نویز، مانند […]
جریان عبوری در موتور، دو نوار موجود در بی متال را گرم میکند، دو فلز با سرعتهای متفاوتی منبسط میشوند و باعث میشود که نوار به طرف ضریب انبساط حرارتی کمتر خم شود. وقتی نوار خم میشود، یک کنتاکتور معمولاً بسته (NC) را فعال میکند و باعث باز شدن آن میشود. در نتیجه جریان فعلی موتور را متوقف خواهد شد. هنگامی که بی متال سرد شد و نوارهای فلزی به حالت عادی خود برگشتند، مدار به طور خودکار تنظیم مجدد میشود و موتور میتواند دوباره راهاندازی شود.