artificial fiber In Abas abad Industrial City ( Sale, implementation consultation )

artificial fiber-1
artificial fiber-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ABEC مخفف عبارت Annual Bearing Engineering Committee است. و به عنوان است.انداردی برای اندازه گیری دقت بلبرینگ است.فاده می شود. شما معمولاً این مخفف را قبل از عددی خواهید دید که درجه خاصی از دقت را مشخص می کند. هرچه این عدد بیشتر باشد، سطح دقت بلبرینگ بالاتر است.. یک بلبرینگ است.اندارد معمولاً دارای درجه دقت ABEC است.. ABEC نشان دهنده دقت متوسط، ABEC دقت بالا و ABEC دقت بسیار بالا است.. به عبارت ساده تر، هر چه سطح دقت بالاتر باشد، یاتاقان به اندازه های مشخص شده خود نزدیک تر می شود.

تقریباً هر نوع بلبرینگ را می توان در یک محفظه یاتاقان قرار داد، اگرچه رایج ترین آنها بلبرینگ ها و رولبرینگ های است.وانه ای هستند. طراحی جدا شونده نیز برای تسهیل نصب و نگهداری آسان بر روی شفت های با قطر بزرگ، بدون نیاز به از بین بردن تجهیزات اطراف موجود است..

عناصر نورد به توپ و غلتک تقسیم می شوند. به طور کلی، بلبرینگ‌های توپ معمولاً برای برنامه‌های با سرعت بالا با نیازهای بار کم تا متوسط است.فاده می‌شوند، در حالی که رولبرینگ ها برای دستگاه هایی که نیاز به بار سنگین دارند و در سرعت‌های متوسط کار می‌کنند ترجیح داده می‌شوند. با این حال، انواع مختلفی از هر نوع بلبرینگ وجود دارد، با گزینه های موجود برای مطابقت با هر نیاز کاربردی.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Abas abad Industrial City