artificial fiber In Khoramdasht Industrial City ( Sale, implementation consultation )

artificial fiber-1
artificial fiber-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این بلبرینگ ها معمولاً از فولاد ضد زنگ یا ترموپلاستیک ساخته می شوند. آنها معمولاً دارای سطوح صاف هستند تا تمیز کردن را آسان کرده و رشد باکتری ها را به حداقل برسانند. بلبرینگ های درجه غذایی با روان کننده های درجه مواد غذایی روغن کاری می شوند که برای تماس اتفاقی با مواد غذایی تایید شده اند. علاوه بر است.فاده در خطوط تولید مواد غذایی، یاتاقان‌های گرید مواد غذایی به لطف سطوح بالای مقاومت در برابر خوردگی که این بلبرینگ‌ها ارائه می‌دهند، اغلب در صنایعی مانند داروسازی و پزشکی نیز یافت می‌شوند.

دقت بیانگر واحدی است. که یاتاقان در ابعاد مشخص خود ساخته شده است.. در حالی که همه بلبرینگ ها اجزای بسیار دقیقی هستند اما برخی از آنها با دقت بالاتری نسبت به بقیه تولید می شوند. به طور کلی، هرچه سطح دقت بالاتر باشد، عملکرد بهتر یاتاقان در کاهش نویز و لرزش نمایان می شود و گشتاور افزایش می یابد. برای بسیاری از دستگاه ها، دقت در نظر گرفته نمی شود. با این حال، دستگاه های خاصی مانند دوک، آسیاب های با سرعت بالا، پمپ های خلاء و ماشین های بالانس کننده بالاترین سطح ممکن از دقت را می طلبد.

موضوع بعدی میزان تحمل بار است.. دو نوع بار مختلف وجود دارد که وقتی به مشخصات بلبرینگ نگاه می کنیم در مورد آنها صحبت می شود: بار شعاعی و بار محوری. بار شعاعی عمود بر شفت است.، در حالی که بار محوری که به عنوان بار رانشی نیز شناخته می شود، موازی با شفت است.. بلبرینگ های مختلف قادر به تحمل انواع مختلف بار در جهات و اندازه های متنوع هستند. به عنوان مثال



( Sale, implementation consultation ) `s other In Khoramdasht Industrial City