artificial fiber In Pishva Industrial City ( Sale, implementation consultation )

artificial fiber-1
artificial fiber-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




بلبرینگ های تماس زاویه ای معمولاً می توانند بار محوری را فقط در یک جهت تحمل کنند. اگر به ظرفیت بار محوری در هر دو جهت نیاز دارید، می توانید یک جفت بلبرینگ تماس زاویه ای را نصب کنید یا می توانید از یک بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه است.فاده کنید که می تواند بار محوری را در هر دو جهت تحمل کند. این بلبرینگ ها معمولاً در دستگاه هایی مانند پمپ ها، کمپرسورها، گیربکس ها و دوک یافت می شوند.

فرسودگی بلبرینگ یکی از شایع ترین علل خرابی زودرس بلبرینگ است. که درصد از خرابی بلبرینگ ها به فرسودگی نسبت داده می شود. شما می توانید با تعیین یاتاقانی که ظرفیت بار مناسب برای نیازهای کاربردی شما را داشته باشد، به جلوگیری از فرسودگی یاتاقان کمک کنید. علائم اولیه فرسودگی را اغلب می توان از طریق نظارت بر وضعیت شناسایی کرد و اجازه می دهد یاتاقان قبل از وقوع خرابی فاجعه بار جایگزین شود.

عناصر نورد یک یاتاقان بین حلقه های داخلی و خارجی یاتاقان قرار دارند و برای انتقال حرکت چرخشی و در عین حال به حداقل رساندن ضریب اصطکاک است.فاده می شوند. انواع مختلفی از عناصر نورد موجود است. که هر کدام خواص و مزایای متفاوتی دارند. نوع عنصر نورد که انتخاب می کنید به نیازهای برنامه شما از جمله بار، سرعت و شرایط عملیاتی بستگی دارد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Pishva Industrial City