artificial fiber In Varamin ( Sale, implementation consultation )

artificial fiber-1
artificial fiber-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




عناصر نورد به توپ و غلتک تقسیم می شوند. به طور کلی، بلبرینگ‌های توپ معمولاً برای برنامه‌های با سرعت بالا با نیازهای بار کم تا متوسط است.فاده می‌شوند، در حالی که رولبرینگ ها برای دستگاه هایی که نیاز به بار سنگین دارند و در سرعت‌های متوسط کار می‌کنند ترجیح داده می‌شوند. با این حال، انواع مختلفی از هر نوع بلبرینگ وجود دارد، با گزینه های موجود برای مطابقت با هر نیاز کاربردی.

با این حال، انتخاب بلبرینگ مناسب برای دستگاه شما همیشه آسان نیست. فاکتورهای مختلفی وجود دارد که باید هنگام انتخاب بلبرینگ در نظر بگیرید؛ مانند سرعت، بار و شرایط کار. در اینجا برخی از عواملی را ذکر می کنیم که باید هنگام انتخاب بلبرینگ برای دستگاه خود در نظر بگیرید.

در برخی از محیط‌های عملیاتی، سطوح پایین نویز ممکن است. مهم باشد. اکثر بیرینگ های عناصر نورد حداقل سطح سر و صدای ممکن را تولید می کنند. با این حال، برخی از موتورهای الکتریکی و ابزارهای اندازه گیری ممکن است. در حین کار نیاز به کاهش بیشتر سطح سر و صدا و نویز داشته باشند. بلبرینگ‌های شیار عمیق معمولا بیرینگ های انتخابی هستند که در آن سطح صدای کم بسیار مهم است.. همچنین می‌توان برای بلبرینگ هایی مانند رولبرینگ‌های است.وانه‌ای تنظیماتی انجام داد تا سطح نویز در حین کار کاهش یابد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Varamin