artificial fiber In Charmshahr Industrial City ( Sale, implementation consultation )

artificial fiber-1
artificial fiber-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




محصولات انتقال نیرو باید است.انداردهای ISO را برای طیف وسیعی از معیارها از جمله دقت، تلرانس، الزامات بار و دقت ابعادی برآورده یا از آن فراتر رود. اکثر تولید کنندگان اطلاعات کاتالوگ خود از جمله بار و عمر سرویس را بر اساس فرمول های توسعه یافته ISO قرار می دهند.

در برخی از محیط‌های عملیاتی، سطوح پایین نویز ممکن است. مهم باشد. اکثر بیرینگ های عناصر نورد حداقل سطح سر و صدای ممکن را تولید می کنند. با این حال، برخی از موتورهای الکتریکی و ابزارهای اندازه گیری ممکن است. در حین کار نیاز به کاهش بیشتر سطح سر و صدا و نویز داشته باشند. بلبرینگ‌های شیار عمیق معمولا بیرینگ های انتخابی هستند که در آن سطح صدای کم بسیار مهم است.. همچنین می‌توان برای بلبرینگ هایی مانند رولبرینگ‌های است.وانه‌ای تنظیماتی انجام داد تا سطح نویز در حین کار کاهش یابد.

بلبرینگ های کف گرد برای تحمل بارهای محوری طراحی شده‌اند. طیف گسترده ای از عناصر نورد را می توان در یک بلبرینگ کف گرد از جمله ساچمه، رولبرینگ سوزنی، رولبرینگ است.وانه ای و رولبریگ مخروطی یافت. عناصر نورد معمولاً با است.فاده از یک قفس یا نگهدارنده کنار هم نگه داشته می شوند و بین دو واشر قرار می گیرند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Charmshahr Industrial City