artificial fiber In East of Tehran ( Sale, implementation consultation )

artificial fiber-1
artificial fiber-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




بوشینگ ها به دلیل طراحی مینیمالیستی معمولاً طول عمر بالایی دارند؛ بنابراین معمولاً در دستگاه های سنگین است.فاده می شوند که خرابی بلبرینگ فاجعه بار است.. این موارد شامل توربین های بخار نیروگاه، کمپرسورها و محورهای پروانه کشتی می شود.

کلیرانس بلبرینگ، مقدار فضای بین عناصر نورد و شیارهای یک یاتاقان است.. در بیشتر موارد، بلبرینگ به مقدار کمی فاصله برای نگهداری گریس یا روغن نیاز دارد. با این حال پیامد طبیعی این فاصله داخلی، مقدار کمی بازی در یاتاقان یا حرکت شیارها در ارتباط با یکدیگر است.. در برخی موارد، بلبرینگ ممکن است. نیاز به فاصله منفی داشته باشد که به عنوان پیش بار نیز شناخته می شود. این امر است.حکام یاتاقان را افزایش می دهد و از تغییر شکل جلوگیری می کند.

هر دستگاه دارای یک محیط عملیاتی متفاوت خواهد بود. درک شرایطی که بلبرینگ شما در آن کار می کند قبل از انتخاب بسیار مهم است.. این موارد می تواند شامل آلودگی، دما، ضربه و لرزش باشد. برخی از بیرینگ ها دارای مواد اولیه ای هستند که در برابر ضربه مقاوم هستند یا دارای گواهینامه ایمن برای مواد غذایی هستند که آنها را برای صنایعی مانند مواد شیمیایی، مواد غذایی و دارویی ایده آل می کند. برخی دیگر به طور خاص برای کار در دماهای بالا یا تحمل بارهای ضربه ای سنگین و سطوح بالای ارتعاش طراحی شده اند. شناخت محیط کار ماشین آلات به شما کمک می کند تا بلبرینگ مناسب را برای دستگاه خود انتخاب کنید، همراه با مناسب ترین فرمول آب بندی و روان کننده برای پشتیبانی از آن. این به بلبرینگ شما بهترین شانس ممکن را برای دستیابی به عمر طولانی، کاهش زمان از کار افتادگی و افزایش بهره وری شما می دهد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In East of Tehran