artificial fiber In Kharazmi Industrial City ( Sale, implementation consultation )

artificial fiber-1
artificial fiber-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اعمال بار به بلبرینگ باعث تغییر شکل الاستیک می شود. این امر با مناطق تماس بین عناصر نورد و شیار شروع می شود. سختی یک بلبرینگ حاصل رابطه بین بار و تغییر شکل الاستیک حاصل را توصیف می کند. هر چه سفتی بیشتر باشد، تغییر شکل کمتر است.. در بسیاری از موارد، تغییر شکل الاستیک یاتاقان ها حداقل است. و می توان آن را نادیده گرفت. با این حال، در برخی از دستگاه ها مانند ماشین ابزار، سختی بلبرینگ بسیار مهم است.. رولبرینگ ها اغلب یاتاقان های انتخابی هستند که در آن سطوح بالایی از است.حکام یاتاقان مورد نیاز است.. است.حکام بلبرینگ های دیگر مانند بلبرینگ های تماس زاویه‌ای و رولبرینگ‌های مخروطی را اغلب می‌توان از طریق بارگذاری پیش‌بار افزایش داد.

بلبرینگ (Ball-Bearing) یا اصطلاح بازاری آن یاتاقان یکی از مهم ترین اجزای هر قطعه ماشین آلات صنعتی است.. این قطعات با دقت بالا برای کاهش اصطکاک و حمل بار در طول حرکت چرخشی ضروری هستند. شاید تنها درصد ماشین آلات صنعتی باشند که هیچ بلبرینگی ندارند؛ تقریبا درصد ماشین آلات صنعتی حداقل یک بلبرینگ دارند. هزاران نوع بلبرینگ در بازار وجود دارد؛ از جمله خود بلبرینگ، رولبرینگ است.وانه ای،

این بلبرینگ ها معمولاً از فولاد ضد زنگ یا ترموپلاستیک ساخته می شوند. آنها معمولاً دارای سطوح صاف هستند تا تمیز کردن را آسان کرده و رشد باکتری ها را به حداقل برسانند. بلبرینگ های درجه غذایی با روان کننده های درجه مواد غذایی روغن کاری می شوند که برای تماس اتفاقی با مواد غذایی تایید شده اند. علاوه بر است.فاده در خطوط تولید مواد غذایی، یاتاقان‌های گرید مواد غذایی به لطف سطوح بالای مقاومت در برابر خوردگی که این بلبرینگ‌ها ارائه می‌دهند، اغلب در صنایعی مانند داروسازی و پزشکی نیز یافت می‌شوند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Kharazmi Industrial City