artificial fiber In Shahr qods ( Sale, implementation consultation )

artificial fiber-1
artificial fiber-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




رولبرینگ های است.وانه ای به دلیل داشتن عناصر نورد است.وانه ای شکل، به گونه ای طراحی شده اند که ظرفیت حمل بار بالایی را ارائه دهند. به لطف سطح تماس بزرگ این عناصر نورد با حلقه بیرونی، بار در سطح وسیع تری توزیع می شود و امکان حمل بارهای شعاعی سنگین را فراهم می کند. این یاتاقان ها در طیف گسترده ای از طرح ها، انواع و اندازه ها موجود هستند که آنها را برای است.فاده در بسیاری از کاربردها و صنایع مناسب می کند. طرح های آب بندی شده و جدا شونده نیز برای انعطاف بیشتر در دسترس هستند. رولبرینگ های است.وانه ای معمولا در موتورهای الکتریکی، گیربکس ها، پمپ ها، کمپرسورها و ماشین آلات سنگین یافت می شوند.

وقتی صحبت از عملکرد قابل اعتماد و کارآمد بلبرینگ می شود، انتخاب روان کننده بسیار مهم است.. روان کننده ها به کاهش اصطکاک کمک می کنند که منجر به کاهش سایش و افزایش طول عمر یاتاقان های شما می شود. به همین دلیل، ضروری است. که همزمان با مشخص کردن بلبرینگ، انتخاب روانکار خود شامل روغن و یا گریس را نیز در نظر بگیرید. انتخاب روان کننده مناسب به اندازه انتخاب بلبرینگ مناسب اهمیت دارد. روان کننده ای که انتخاب می کنید به شرایط عملکرد بلبرینگ از جمله بار، سرعت، دما و آلودگی بستگی دارد.

اعمال بار به بلبرینگ باعث تغییر شکل الاستیک می شود. این امر با مناطق تماس بین عناصر نورد و شیار شروع می شود. سختی یک بلبرینگ حاصل رابطه بین بار و تغییر شکل الاستیک حاصل را توصیف می کند. هر چه سفتی بیشتر باشد، تغییر شکل کمتر است.. در بسیاری از موارد، تغییر شکل الاستیک یاتاقان ها حداقل است. و می توان آن را نادیده گرفت. با این حال، در برخی از دستگاه ها مانند ماشین ابزار، سختی بلبرینگ بسیار مهم است.. رولبرینگ ها اغلب یاتاقان های انتخابی هستند که در آن سطوح بالایی از است.حکام یاتاقان مورد نیاز است.. است.حکام بلبرینگ های دیگر مانند بلبرینگ های تماس زاویه‌ای و رولبرینگ‌های مخروطی را اغلب می‌توان از طریق بارگذاری پیش‌بار افزایش داد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Shahr qods