foam In Sahand Industrial City ( Sale, implementation consultation )

foam-1
foam-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




مجموعه صنعتی پرشین فوم از سال فعالیت خود را در زمینه تولید انواع محصولات فومی و لاستیک آغاز نمود. این شرکت تولیدکننده عمده کفپوش‌های ورزشی و تاتامی مورد است.فاده در مهدکودک‌ها و اماکن ورزشی، محصولات فومی شنا، یوگا و ایروبیک و ورق‌های فومی و اسفنجی مورد است.فاده در صنایع کیف و کفش تجهیزات ورزشی، قطعات صنعت خودروسازی و قطعات ارتوپدی و پزشکی می‌باشد.

لازم به توضيح است. که در مواردي که مواد قابل اشتعال از مواد نفتي قطبي تشکيل شده باشند ، بايستي از فوم مقاوم در برابر حلالها است.فاده گردد. اساس عملکرد اين سيستم بدين گونه است. که در هنگام اطفاء ،سيستم آب و فوم را به نسبت معيني در يک تناسب ساز يا Propionerv ترکيب کرده و از طريق شبکه لوله کشي به نازلهاي نصب شده در محيط رسانيده و عمليات اطفاء را انجام مي دهد.

کنسانتره فوم ماده اصلی تولید فوم است. و از نظر تنوع دارای گستره ی وسیعی می باشد که متناسب با نیاز سیستم انتخاب و طراحی می شود. فوم پس از تهیه باید به درستی در محل آتش سوزی توزیع شود. لوازم گوناگونی وجود دارد که با است.فاده از آنها توزیع مناسب فوم صورت می گیرد. این لوازم باید طبق نیاز انتخاب و طراحی شوند. این تجهیزات شامل موارد زیر می باشد:



( Sale, implementation consultation ) `s other In Sahand Industrial City