Nonylphenol10 In Andisheh Industrial City ( Sale, product )

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




نونیل فنل های اتوکسیله در زمینه های مختلف مانند فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده، امولسیفایرهای صنعتی، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون امولسیونی و … است.فاده می شوند. این ترکیبات در هر جایی که نیاز به افزایش فعالیت سطحی باشد، کاربرد دارند. شویندگی، قدرت امولسیون کنندگی و قدرت حل کنندگی این مواد بسیار خوب است..

از آنجایی که شاخه بندی زنجیره جانبی نونیل فنول بخاطر داشتن است.روژن های متنوع نقش مهمی را ایفا می کند، نونیل فنول های مختلف بالقوه در سیستم های GC-MS یا GC-FID سنتز و تجزیه شدند. در این مطالعات، جداسازی آنانتیوگزین نونیل فنول های مختلف نیز جزو اهداف بود، چون سیستم های زیستی معمولا آنانتیوگزین هستند.

با افزایش تعداد واحد اکسی اتیلن ( n)، سورفکتانت آبدوست تر می شود. در مواردی که n بین تا باشد سورفکتانت حاصله در آب انحلال ناپذیر و در روغن انحلال پذیر است.. سورفکتانت های حاوی بیش از واحد اکسی اتیلن در آب انحلال پذیر و در روغن انحلال ناپذیر خواهد بود. آلکیل فنل های اتوکسیله در محیط های گرم و اسیدی رقیق یا قلیایی و یا اکسید کننده پایدارند. انواع انحلال ناپذیر در آب بیشتر به عنوان امولوسیون کننده آب در روغن، کنترل کننده کف و کمک حلال و انواع انحلال پذیر در آب بعنوان امولسیون کننده روغن در آب برای ساخت رنگ های آب پایه، امولوسیون های دفع آفات، محصولات آرایشی بهداشتی و نیز شوینده ها به کار برده می شود. در انواع مختلف فرمول های معمولاً تا % از آلکیل فنل اتوکسیله های به کار می رود.



( Sale, product ) `s other In Andisheh Industrial City