Nonylphenol10 In East of Tehran ( Sale, product )

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




از آنجایی که شاخه بندی زنجیره جانبی نونیل فنول بخاطر داشتن است.روژن های متنوع نقش مهمی را ایفا می کند، نونیل فنول های مختلف بالقوه در سیستم های GC-MS یا GC-FID سنتز و تجزیه شدند. در این مطالعات، جداسازی آنانتیوگزین نونیل فنول های مختلف نیز جزو اهداف بود، چون سیستم های زیستی معمولا آنانتیوگزین هستند.

نونیل فنول های اتوکسیله Nonylphenol Ethoxylated سورفکتانت های غیریونی هستند که از افزایش گاز اتیلن اکساید به نونیل فنول به دست می آیند. نونیل فنول اتوکسیله با نام NPE و به دنبال آن بر اساس تعداد گاز اتیلن اکساید اضافه شده نام گذاری میشود.NPE,NPE,NPE,NPEمایعات ویسکوزی هستند، NPE,NPEدر دمای اتاق مایعاتی با ویسکوزیته¬ ی بالا هستند و گریدهای بالاتر جامدهای مومی شکل سفید رنگ هستند.گریدهای دیگر NPE در صورت درخواست موجود می¬باشد.محصولات نونیل فنول اتوکسیله امولسیفایرهای آب در روغن یا روغن در آب ،مرطوب کننده، روان کننده و پخش کننده خوب و با پایدار کنندگی بالا هستند.

نونیل فنول از تخریب محیطی نونیل فنل اتوکسیلات ، که متابولیت های شوینده های تجاری به نام آلکیل فنل اتوکسیلات هستند ، سرچشمه می گیرد. NPE ها مایع شفاف تا نارنجی روشن هستند. نونیل فنول اتوکسیلات در آب غیر یونی هستند. این بدان معناست که آنها بار قابل حمل ندارند. به دلیل داشتن این خاصیت ، از آنها به عنوان شوینده ، پاک کننده ، امولسیفایر و کاربردهای مختلف است.فاده می شود. آنها آمفیپاتیک هستند ، به این معنی که دارای خواص آبگریز و آبگریز هستند. این به آنها اجازه می دهد تا مواد غیر قطبی مانند روغن و گریس را احاطه کرده و آنها را از آب عایق بندی کنند.



( Sale, product ) `s other In East of Tehran