Nonylphenol10 In Kharazmi Industrial City ( Sale, product )

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




نونیل فنول های اتوکسیله Nonylphenol Ethoxylated سورفکتانت های غیریونی هستند که از افزایش گاز اتیلن اکساید به نونیل فنول به دست می آیند. نونیل فنول اتوکسیله با نام NPE و به دنبال آن بر اساس تعداد گاز اتیلن اکساید اضافه شده نام گذاری میشود.NPE,NPE,NPE,NPEمایعات ویسکوزی هستند، NPE,NPEدر دمای اتاق مایعاتی با ویسکوزیته¬ ی بالا هستند و گریدهای بالاتر جامدهای مومی شکل سفید رنگ هستند.گریدهای دیگر NPE در صورت درخواست موجود می¬باشد.محصولات نونیل فنول اتوکسیله امولسیفایرهای آب در روغن یا روغن در آب ،مرطوب کننده، روان کننده و پخش کننده خوب و با پایدار کنندگی بالا هستند.

آلکیل فنول همانند نونیل فنول و بیسفنول A اثراتی است.روژنی بر بدن انسان دارد. این مواد به ژینواستروژن معروف اند. مواد است.روژنی و سایر مختل کننده های اندورسین، ترکیباتی هستند که هم در انسان و هم در موجودات حیات وحش، اثراتی مشابه هورمون دارند. ژینواستروژن ها معمولا با پیوستن به پذیرنده های است.روژنی و عملکردی رقابتی علیه است.روژن های طبیعی، ایفای نقش می کنند. نونیل فنول ها نشان داده اند که هورمون طبیعی است.رادیول (β-estradiol) را شبیه سازی می کنند و برای پیوستن به پذیرنده های است.روژنی ERα و ERβ با آن به رقابت می پردازند. یافته ها حاکی از آن است. که نونیل فنول بطور تصادفی اثراتی مشابه هورمون ها دارد، چون این ماده به سایر آزمایشات سایر آزمایشگاه ها نیز سرایت کرد؛ در سایر آزمایشات، با است.فاده از تیوب های پلی است.ایرن، است.روژن های طبیعی را مطالعه می کردند.

مطالعه ی ما بر روی یک خانم ایتالیایی نشان داد که نونیل فنول، در مقایسه با سایر آلکیل فنول ها مثل اُکتیل فنول، نونیل فنول مونو اتوکسیله، و دو اُکتیل فنول اتوکسیله، یکی از آلوده ترین مواد موجود در شیر مادر است. که غلظت آن به ng در هر لیتر میرسد. همچنین، این مطالعه به این نتیجه دست یافت که بین مصرف ماهی و غلظت نونیل فنول در شیر مادر، ارتباط مستقیم و مثبت وجود دارد. این مشکل بسیار بزرگی است.، چراکه شیر مادر منبع اصلی تغذیه نوزادانی است. که در مراحل اولیه ی رشد و تکامل قرار دارند و هورمون ها بر روی آنها بسیار موثرند. مقادیر بالای مختل کننده های اندورسین در شیر مادر با اثرات منفی بر روی تکامل عصبی، رشد و عملکرد حافظه همراه است..



( Sale, product ) `s other In Kharazmi Industrial City