Nonylphenol10 In Malard ( Sale, product )

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




نونیل فنول ها در دسته شیمیایی عمومی آلکیل فنول ها قرار می گیرند. ساختار NP ها می تواند متفاوت باشد. گروه نونیل ممکن است. به حلقه فنل در موقعیتهای مختلف ، معمولاً - و به میزان کمتر موقعیت متصل شده و ممکن است. منشعب یا خطی باشد. یک نونیل فنل منشعب ، -نونیل فنل ، بیشترین تولید و بازار نونیل فنل است.. مخلوط ایزومرهای نونیل فنول یک مایع زرد کم رنگ است. ، اما ترکیبات خالص بی رنگ هستند. نونیل فنول ها در آب نسبتاً محلول هستند اما در الکل محلول هستند.

نونیل فنول ها (Nonyl phenol)، که از لغات Nonus و Phenol در لاتین ریشه می گیرند، خانواده ای از ترکیبات آلی نزدیک بهم هستند که از فنول متصل به یک دنباله کربنه تشکیل شده اند. نونیل فنول ها می توانند ساختار های بیشماری داشته باشند، که همه آنها ممکن است. آلکیل فنول در نظر گرفته شوند. از نونیل فنول ها در تولید ضد اکسیداسیون ها، روان کننده های روغنی، شوینده های ظروف و البسه، امولوسیون کننده ها و حل کننده ها است.فاده می شود. همچنین، این ترکیبات، پیش ماده نونیل فنول های اتوکسیله (صابون مول ، صابون مول و …) و آلکیل فنول های اتوکسیله سورفاکتانت های غیر یونی مهم تجاری هستند که در شوینده ها، رنگ ها، آفت کش ها، محصولات خود مراقبتی و پلاستیک ها مورد است.فاده قرار می گیرند. نونیل فنول ها بخاطر رواج داشتن در محیط زیست و قابلیت ایفای نقش بعنوان مختل کننده اندورسین (غده درون ریز) و زینواستروژن، بخاطر قابلیت کنش با فعل و انفعال های است.روژن مانند، توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. خاصیت است.روژنی و تجزیه بیولوژیکی این مواد، عمدتا به شاخه بندی زنجیره جانبی نونیل بستگی دارد. با مطالعه بر روی نونیل فنول، دانشمندان دریافتند که نونیل فنول می تواند به عنوان آگونیست پذیرنده است.روژنی جفت شونده با پروتئین G (GPER یا GPR) عمل کند.

با افزایش تعداد واحد اکسی اتیلن ( n)، سورفکتانت آبدوست تر می شود. در مواردی که n بین تا باشد سورفکتانت حاصله در آب انحلال ناپذیر و در روغن انحلال پذیر است.. سورفکتانت های حاوی بیش از واحد اکسی اتیلن در آب انحلال پذیر و در روغن انحلال ناپذیر خواهد بود. آلکیل فنل های اتوکسیله در محیط های گرم و اسیدی رقیق یا قلیایی و یا اکسید کننده پایدارند. انواع انحلال ناپذیر در آب بیشتر به عنوان امولوسیون کننده آب در روغن، کنترل کننده کف و کمک حلال و انواع انحلال پذیر در آب بعنوان امولسیون کننده روغن در آب برای ساخت رنگ های آب پایه، امولوسیون های دفع آفات، محصولات آرایشی بهداشتی و نیز شوینده ها به کار برده می شود. در انواع مختلف فرمول های معمولاً تا % از آلکیل فنل اتوکسیله های به کار می رود.



( Sale, product ) `s other In Malard