Nonylphenol10 In Payetakht Industrial City ( Sale, product )

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




از آنجایی که شاخه بندی زنجیره جانبی نونیل فنول بخاطر داشتن است.روژن های متنوع نقش مهمی را ایفا می کند، نونیل فنول های مختلف بالقوه در سیستم های GC-MS یا GC-FID سنتز و تجزیه شدند. در این مطالعات، جداسازی آنانتیوگزین نونیل فنول های مختلف نیز جزو اهداف بود، چون سیستم های زیستی معمولا آنانتیوگزین هستند.

همچنین، یافته ها نشان داده اند که نونیل فنول بر ترشحات مولکول نشانه گذار سیتوکین در جفت انسان تاثیر می گذارد. در محیط کشت سلولی جفت انسان در طی سه ماهه ی اول، نونیل فنول افزوده شد که این امر موجب افزایش ترشح سیتوکین ها شامل اینترفرون گاما، اینترلوکین ، و اینترلوکین و کاهش ترشح فاکتور نکروز توموری آلفا شد. ثابت شده است. که این حالت نامتوزان سیتوکین در این زمان از بارداری، منجر به شکست لانه گزینی جنین، سقط جنین، و عوارض دیگر می شود.

مواجه با نونیل فنول با سرطان سینه نیز همراه بوده است.. همچنین، بخاطر فعالیت آگونیستی نونیل فنول بر روی ERα (پذیرنده است.روژن آلفا) در سلول های سرطانی سینه ی وابسته به است.روژن و مستقل از است.روژن، تکثیر سلول های سرطانی سینه نیز افزایش می یابد. برخی است.دلال می کنند که اثر است.روژنی نونیل فنول با گسترده انسان در معرض همراه می شود که می تواند بیماری سرطان سینه ی وابسته به هورمون را تحت تاثیر قرار دهد.



( Sale, product ) `s other In Payetakht Industrial City