Nonylphenol10 In RobatKarim ( Sale, product )

Nonylphenol10-1
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




هنگامی که انسان بصورت دهانی نونیل فنول را می خورد، نونیل فنول بسرعت در دستگاه گوارشی جذب می شود. تصور بر این است. که مسیرهای متابولیکی که در تجزیه آن دخیل هستند، همبستگی گلوکورونید و سولفات را در بر داشته باشند، و سپس متابولیت ها بصورت چربی انباشته شوند. داده ای متناقض در مورد زیست انباشتگی در انسان ها وجود دارد، اما نشان داده شد که نونیل فنول در جانوران آبزی و پرندگان بصورت زیستی انباشته می شود. نونیل فنول بصورت مدفوع و ادرار از بدن دفع می شود. از آنجا که نونیل فنول ها در مواد متفاوتی مثل غذا، آب آشامیدنی، و بافت انسانی وجود دارند، روش های تجزیه و تحلیلی زیادی برای واکاوش آنها وجود دارد. رایج ترین روش ها، تجزیه و تحلیل با GC – MS است.. همچنین، کاربرد دو بعدی مخصوص با یک GCxGC-ToF-MS نیز دارد. با اینحال، بوسیله ی تکنیک های HPLC هم میتوان نونیل فنول ها را جدا کرد.

از آنجایی که شاخه بندی زنجیره جانبی نونیل فنول بخاطر داشتن است.روژن های متنوع نقش مهمی را ایفا می کند، نونیل فنول های مختلف بالقوه در سیستم های GC-MS یا GC-FID سنتز و تجزیه شدند. در این مطالعات، جداسازی آنانتیوگزین نونیل فنول های مختلف نیز جزو اهداف بود، چون سیستم های زیستی معمولا آنانتیوگزین هستند.

این افزودنی در نیمه ی دوم قرن بیستم معرفی شد و در کشور های مختلف کاربرد زیادی پیدا نمود. به طور مثال در ایالات متحده در سال میلادی میلیون پوند از آن مصرف گردید. این افزودنی در فرمولاسیون طیف وسیعی از شوینده ها،رنگ، چسب، امولسون دفع آفات و روغن های تراش کاری به کار برده می شود.



( Sale, product ) `s other In RobatKarim