Nonylphenol10 In Sahand Industrial City ( Sale, product )

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




نونیل فنل به دلیل شیوع آن در محیط و توانایی آن در فعالیت با فعالیت های مشابه است.روژن ، به دلیل نقش بالقوه خود به عنوان یک اختلال کننده غدد درون ریز و زنو است.روژن توجه ها را به خود جلب کرده است.. است.روژن و تجزیه زیستی به زنجیره جانبی نونیل وابسته است..

نونیل فنول در محیط زیست، بیشتر از همه، گونه های آبی را تحت تاثیر قرار می دهد. نونیل فنول می تواند با برهم کنش با پذیرنده های است.روژن و آندروژن، موجب اختلال اندورسین در ماهی شود. مطالعات حاکی از آن است. که نونیل فنول می تواند بصورت رقابتی است.روژن را از مکان پذیرنده ی آن در قزل آلای رنگین کمان جدا کند. میل ترکیبی نونیل فنول با پذیرنده ی E بیشتر از است.روژن است.. نونیل فنول موجب رشد ویژگی های مادگی موجودات آبی می شود، توانایی باروری موجودات نر را کاهش می دهد، و موجب کاهش بقای ماهی های جوان نیز می شود. مطالعات حاکی از آن است. که ماهی های نری که در معرض نونیل فنول قرار گرفتند، وزن بیضه ای کمتری دارند. نونیل فنول می تواند ترکیب های است.روئیدی درون کبد را بشکند. یکی از کاربردهای است.روژن درون زادی در ماهی این است. تا کبد را تحریک کند تا ویتلوژنین که یک فسفو لیپو پروتئین است. را تولید کند. ویتلوژنین توسط ماهی ماده ی بالغ آزاد می شود و بوسیله ی رشد تخمک ها جدا می شود تا نطفه ی تخم تولید کند. ماهی های ماده بطور معمول ویتلوژنین تولید نمی کنند، اما زمانی که در معرض نونیل فنول قرار می گیرند، به میزان مشابه ماهی های ماده ویتلوژنین تولید می کنند. غلظت لازم برای تحریک تولید ویتلوژنین در ماهی ug در هر لیتر از نونیل فنول در آب است.. همچنین، نونیل فنول می تواند مانع از ترشح FSH (هورمون محرکه ی فولیکولی) توسط هیپوفیز شود. غلظتی از نونیل فنول که مانع از رشد و عملکرد تولید مثلی در ماهی می شود، می تواند موجب آسیب به کلیه ها، کاهش وزن، و رفتار تنشی شود.

نونیل فنول ها (Nonyl phenol)، که از لغات Nonus و Phenol در لاتین ریشه می گیرند، خانواده ای از ترکیبات آلی نزدیک بهم هستند که از فنول متصل به یک دنباله کربنه تشکیل شده اند. نونیل فنول ها می توانند ساختار های بی شماری داشته باشند، که همه آنها ممکن است. آلکیل فنول در نظر گرفته شوند. از نونیل فنول ها در تولید ضد اکسیداسیون ها، روان کننده های روغنی، شوینده های ظروف و البسه، امولوسیون کننده ها و حل کننده ها است.فاده می شود. همچنین، این ترکیبات، پیش ماده نونیل فنول های اتوکسیله (صابون مول ، صابون مول و …) و آلکیل فنول های اتوکسیله سورفکتانت های غیر یونی مهم تجاری هستند که در شوینده ها، رنگ ها، آفت کش ها، محصولات خود مراقبتی و پلاستیک ها مورد است.فاده قرار می گیرند.



( Sale, product ) `s other In Sahand Industrial City