Nonylphenol10 In Varamin ( Sale, product )

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




مواجه با نونیل فنول با سرطان سینه نیز همراه بوده است.. همچنین، بخاطر فعالیت آگونیستی نونیل فنول بر روی ERα (پذیرنده است.روژن آلفا) در سلول های سرطانی سینه ی وابسته به است.روژن و مستقل از است.روژن، تکثیر سلول های سرطانی سینه نیز افزایش می یابد. برخی است.دلال می کنند که اثر است.روژنی نونیل فنول با گسترده انسان در معرض همراه می شود که می تواند بیماری سرطان سینه ی وابسته به هورمون را تحت تاثیر قرار دهد.

نونیل فنول ها (NP) در طبقه بندی شیمیایی کلی آلکیل فنول ها قرار می گیرند. ساختار NP ها ممکن است. متفاوت باشد. گروه نونیلی می تواند در مکان های مختلف، معمولا جایگاه ، و تا حد کمتری، جایگاه ، به حلقه فنولی متصل شود و این اتصال می تواند به صورت شاخه ای و یا خطی باشد. نونیل فنول شاخه ای، یا همان -Nonylphenol، بیشترین میزان تولید و فروش در بازار را دارد. ترکیب ایزومر های نونیل فنول، مایعی به رنگ زرد کم رنگ است.، با این حال ترکیبات خالص آن بی رنگ هستند. نونیل فنول ها در الکل به طور کامل حل می شوند، اما انحلال پذیری آنها در آب بصورت نسبی است..

نونیل فنول در محیط زیست، بیشتر از همه، گونه های آبی را تحت تاثیر قرار می دهد. نونیل فنول می تواند با برهم کنش با پذیرنده های است.روژن و آندروژن، موجب اختلال اندورسین در ماهی شود. مطالعات حاکی از آن است. که نونیل فنول می تواند بصورت رقابتی است.روژن را از مکان پذیرنده ی آن در قزل آلای رنگین کمان جدا کند. میل ترکیبی نونیل فنول با پذیرنده ی E بیشتر از است.روژن است.. نونیل فنول موجب رشد ویژگی های مادگی موجودات آبی می شود، توانایی باروری موجودات نر را کاهش می دهد، و موجب کاهش بقای ماهی های جوان نیز می شود. مطالعات حاکی از آن است. که ماهی های نری که در معرض نونیل فنول قرار گرفتند، وزن بیضه ای کمتری دارند. نونیل فنول می تواند ترکیب های است.روئیدی درون کبد را بشکند. یکی از کاربردهای است.روژن درون زادی در ماهی این است. تا کبد را تحریک کند تا ویتلوژنین که یک فسفو لیپو پروتئین است. را تولید کند. ویتلوژنین توسط ماهی ماده ی بالغ آزاد می شود و بوسیله ی رشد تخمک ها جدا می شود تا نطفه ی تخم تولید کند. ماهی های ماده بطور معمول ویتلوژنین تولید نمی کنند، اما زمانی که در معرض نونیل فنول قرار می گیرند، به میزان مشابه ماهی های ماده ویتلوژنین تولید می کنند. غلظت لازم برای تحریک تولید ویتلوژنین در ماهی ug در هر لیتر از نونیل فنول در آب است.. همچنین، نونیل فنول می تواند مانع از ترشح FSH (هورمون محرکه ی فولیکولی) توسط هیپوفیز شود. غلظتی از نونیل فنول که مانع از رشد و عملکرد تولید مثلی در ماهی می شود، می تواند موجب آسیب به کلیه ها، کاهش وزن، و رفتار تنشی شود.



( Sale, product ) `s other In Varamin