Nonylphenol10 In lalezar market ( Sale, product )

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




نونیل فنول ها (NP) در طبقه بندی شیمیایی کلی آلکیل فنول ها قرار می گیرند. ساختار NP ها ممکن است. متفاوت باشد. گروه نونیلی می تواند در مکان های مختلف، معمولا جایگاه ، و تا حد کمتری، جایگاه ، به حلقه فنولی متصل شود و این اتصال می تواند به صورت شاخه ای و یا خطی باشد. نونیل فنول شاخه ای، یا همان -Nonylphenol، بیشترین میزان تولید و فروش در بازار را دارد. ترکیب ایزومر های نونیل فنول، مایعی به رنگ زرد کم رنگ است.، با این حال ترکیبات خالص آن بی رنگ هستند. نونیل فنول ها در الکل به طور کامل حل می شوند، اما انحلال پذیری آنها در آب بصورت نسبی است..

شرکت نوین سپهر سانیار به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت های واردکننده و تامین کننده مواد شیمیایی سعی بر آن دارد تا بتواند مواد شیمیایی را با بهترین کیفیت، بهترین قیمت و کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان خود برساند. لطفا جهت 

تزریقات زیرپوستی نونیل فنول در اواخر دوران بارداری موجب بیان پروتئین های جفتی و رحمی خاص، برای مثال CaBP-k می شود، که حاکی از آن است. که امکان انتقال آن از جفت به جنین وجود دارد. همچنین، توانایی آن در سه ماهه ی اول جفت بیشتر از است.روژن درون زادی است.رادیول است.. بعلاوه، در معرض قرار گرفتن دوز پایینی از نونیل فنول در پیش از تولد موجب افزایش آپوپتوز (مرگ سلولی برنامه ریزی شده) در سلول های جفتی می شود. این “دوزهای پایین” در محدوده ی --- M قرار می گیرند که از میزان موجود در محیط زیست هم کمتر است..



( Sale, product ) `s other In lalezar market