Nonylphenol10 In qarchak Industrial City ( Sale, product )

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




نونیل فنول در محیط های آبی دوام می آورد و نسبتا بطور زیستی انباشته می شود. این ماده بلافاصله بطور زیستی تجزیه نمی شود و تجزیه ی آن در آب های سطحی، خاک ها، و رسوبات ممکن است. ماه ها یا حتی بیشتر به طول بینجامد. تجزیه غیر زیستی این ماده بسیار ناچیز و قابل چشم پوشی است.. بسیاری از محصولاتی که حاوی نونیل فنول هستند، کاربردهایی “هدر رفتی و فاضلابی” دارند، از این رو، اغلب آلاینده ها وارد ذخایر آبی می شوند. در دستگاه های تصفیه آب، نونیل فنول اتوکسیله به نونیل فنول تجزیه می شود، که در آب رودخانه و رسوبات و خاک و آب زیرزمینی قابل مشاهده است.. نونیل فنول در برابر نور خورشید، بصورت نوری تجزیه می شود، اما نیمه عمر آنها در رسوبات، چیزی بیشتر از سال تخمین زده می شود. اگرچه غلظت نونیل فنول در محیط زیست درحال کاهش است.، اما همچنان با غلظت ٫ μg در هر لیتر از آب رودخانه و با غلظت mg در هر کیلوگرم از رسوبات یافت می شود.

زیست انباشتگی در موجودات آبزی و پرندگان بسیار حائز اهمیت است.، و نونیل فنول در بخش های داخلی یکسری حیوانات خاص با غلظتی تا برابری نسبت به محیط اطراف وجود دارد. بخاطر این زیست انباشتگی و ماندگاری نونیل فنول، این موضوع مطرح شده است. که می توان آن را در مسافت های طولانی هم جابجا کرد و بصورت جهانی به آن دسترسی داشت که در جایی دور از مکان آلودگی گسترش می یابد.

از نونیل فنول در تولید ضد اکسیداسیون ها، افزودنی های روغنی نرم کننده، شوینده ظروف و البسه، امولوسیون کننده ها، و حل کننده ها است.فاده می شود. همچنین، از آن برای تولید تریس (-Nonyl-phenyl) فسفیت (TNPP) هم است.فاده می شود، که ماده ای ضد اکسیداسیون برای حفاظت از پلیمرهایی همچون لاستیک، پلیمرهای وینیلی، پلی اولفین ها، و پلی است.ایرنیک ها و همچنین تثبیت کننده بسته بندی پلاستیکی مواد غذایی است.. از نمک های باریم و کلسیم نونیل فنول نیز بعنوان تثبیت کننده گرما برای پلی وینیل کلرید (PVC) است.فاده می کنند. همچنین، اغلب از نونیل فنول بعنوان واسطه در تولید نونیل فنول اتوکسیله سورفکتانت های غیر یونی است.فاده می شود، که در شوینده ها، رنگ ها، آفت کش ها، محصولات خود مراقبتی، و پلاستیک ها بکار گرفته می شوند. نونیل فنول و نونیل فنول اتوکسیله تنها در خارج از اروپا بعنوان اجزاء سازنده مواد شوینده خانگی مورد است.فاده قرار می گیرند. همچنین، نونیل فنول در فرمولاسیون چسب های پلاستیکی یا اپوکسی، عمدتا در آمریکای شمالی، بکار گرفته می شود.



( Sale, product ) `s other In qarchak Industrial City