Acetic acid In Firozkooh Industrial City ( Sale, product )

Acetic acid-1
Acetic acid-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




امروزه بیشتر سرکه‌ها در تانکرهای کشت میکروبیولوژیکی|کشت که در زیر آب غوطه‌ور هستند تهیه می‌شوند. این روش برای اولین بار در سال توسط اوتو هروماتکا و هنریخ ابنر ابداع شد. در این روش، الکل در یک تانکر که به‌طور مداوم محتویات آن به هم می‌خورد، به سرکه تخمیر می‌شود و اکسیژن نیز از طریق عبور حباب‌های هوا از درون محلول تأمین می‌شود.

یکی از اولین روش‌های مدرن «روش سریع» یا «روش آلمانی» است. که برای اولین بار در سال ۸ در آلمان بکار گرفته شد. در این فرایند، تخمیر در یک برج بسته‌بندی شده با تراشه‌های چوب یا زغال چوب صورت می‌گیرد. غذای الکل‌دار از بالای برج پاشیده می‌شود و اتمسفر زمین|هوای تازه یا به‌طور طبیعی یا به صورت تبادل حرارت اجباری از پایین تأمین می‌شود. در این فرایند، تأمین بهتر هوا، زمان تهیه سرکه را از چند ماه به چند هفته کاهش می‌دهد.

در قرن سه پیش از میلاد, فیلسوف یونانی به نام نئوفراستوس عنوان کرد که سرکه می تواند بر روی فلزات اثر بگذارد تا از واکنش آن رنگدانه های مورد نیاز در کار هنری ایجاد شود که از این رنگدانه ها می توان به (کربنات سرب) و (زنگار مس) اشاره کرد که ترکیب رنگ سبز را به وجود می آورد.



( Sale, product ) `s other In Firozkooh Industrial City