Acetic acid In Islamshahr ( Sale, product )

Acetic acid-1
Acetic acid-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




توانایی «کلوستریدیوم» در به‌کارگیری مستقیم شکر، یا تولید اسید است.یک از مواد کم هزینه‌تر بدین معناست که این نوع از باکتری به‌طور بالقوه می‌تواند نسبت به اکسایندگان اتانول نظیر «بچه سرکه»، در تولید اسید است.یک کارآمدتر باشد. با این حال، باکتری «کلاستریدیوم» نسبت به «بچه سرکه» در مقابل اسید مقاومت کمتری دارد. حتی در مقایسه با برخی انواع بچه سرکه که می‌توانند با غلط درصدی اسید است.یک سرکه تولید کنند، مقاوم‌ترین انواع «کلاستریدیوم» تنها می‌توانند چند درصد اسید است.یک در سرکه تولید کنند. در حال حاضر برای تولید سرکه، است.فاده از «بچه سرکه» نسبت به است.فاده از «کلاستریدیوم» و سپس تغلیظ آن، مقرون به صرفه‌تر است.. در نتیجه با وجودی که باکتری‌های است.وژنیک از سال کشف شده‌اند است.فاده صنعتی از آن‌ها به تعدادی کاربرد بی‌خطر محدود شده‌است.

در واکنش‌هایی همچون فریدل کرافتس# اکلیل‌دار کردن فریدل کرافتس| اکلیل‌دار کردن فریدل کرافتس که در آن‌ها کربوکاتیون وجود دارد، اسید است.یک به عنوان یک حلال بکار می‌رود. به عنوان مثال، یک مرحله از تولید تجاری کافور مصنوعی، شامل نوآرایی ونگر میروین کمفین به است.ات ایزوبورنیل است.؛ در این حالت اسید است.یک برای حفظ کربن‌دار کردن واکنش نوآرایی|بازآراسته، هم به عنوان حلال و هم به عنوان یک هسته دوست عمل می‌کند. در هنگام کاهش|اکسایش یک گروه نیترو آریل به یک آنیلین با است.فاده از پالادیوم کربنی، اسید است.یک به عنوان حلال انتخابی است.فاده می‌شود.

تقاضای جهانی است.یک اسید در حدود ٫۵ میلیون تن (متریک تن در سال Mt/a) که حدود . Mt/a از طریق بازیافت برآورده می‌شود. باقی آن توسط بازار خوراک پتروشیمیایی یا منابع بیولوژیکی تولید می‌شود. است.یک اسید رقیق تولید شده توسط تخمیر طبیعی، سرکه نامیده می‌شود.



( Sale, product ) `s other In Islamshahr