Acetic acid In South of Tehran ( Sale, product )

Acetic acid-1
Acetic acid-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




یکی از اولین روش‌های مدرن «روش سریع» یا «روش آلمانی» است. که برای اولین بار در سال ۸ در آلمان بکار گرفته شد. در این فرایند، تخمیر در یک برج بسته‌بندی شده با تراشه‌های چوب یا زغال چوب صورت می‌گیرد. غذای الکل‌دار از بالای برج پاشیده می‌شود و اتمسفر زمین|هوای تازه یا به‌طور طبیعی یا به صورت تبادل حرارت اجباری از پایین تأمین می‌شود. در این فرایند، تأمین بهتر هوا، زمان تهیه سرکه را از چند ماه به چند هفته کاهش می‌دهد.

رومیان باستان شراب های خود را در ظروف سربی نگهداری می کردند که شراب شیرینی به نام SAPA تولید می شد و دارای طعم شیرینی بود که ناشی از است.ات سرب بود. بعدها دانشمندان دلیل مرگ زودرس اشراف رومی را مصرف همین شراب معرفی کردند زیرا در آن است.ات سرب وجود داشت که است.ات سرب یک ماده کشنده محسوب می شود.

در واکنش‌هایی همچون فریدل کرافتس# اکلیل‌دار کردن فریدل کرافتس| اکلیل‌دار کردن فریدل کرافتس که در آن‌ها کربوکاتیون وجود دارد، اسید است.یک به عنوان یک حلال بکار می‌رود. به عنوان مثال، یک مرحله از تولید تجاری کافور مصنوعی، شامل نوآرایی ونگر میروین کمفین به است.ات ایزوبورنیل است.؛ در این حالت اسید است.یک برای حفظ کربن‌دار کردن واکنش نوآرایی|بازآراسته، هم به عنوان حلال و هم به عنوان یک هسته دوست عمل می‌کند. در هنگام کاهش|اکسایش یک گروه نیترو آریل به یک آنیلین با است.فاده از پالادیوم کربنی، اسید است.یک به عنوان حلال انتخابی است.فاده می‌شود.



( Sale, product ) `s other In South of Tehran