Activated carbon food In Pakdasht ( Sale, product )

 Activated carbon food-1
 Activated carbon food-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




از نظر اقتصادی، ترجیحاً موادی با کربن بالا و موادآلی کم برای تولید کربن فعال شده انتخاب می‌شود، ماده تشکیل شده جامد حاصل از عملیات پیرولیز باید دانسیته بالا و همچنین دارای گازهای فرار کافی باشند، آزادسازی گازهای فرار در مرحله پیرولیز باعث ایجاد منافذ در کربن می‌شود. دانسیته بالا باعث می‌شود کربن از است.حکام و ساختار محکمی برخوردار گردد موادخام مورد است.فاده به ترتیب اهمیت آنها از نظر ظرفیت تولید کربن متخلخل، مشخصات نهائی و مقدار مصرف عبارتند از: چوب، زغال‌سنگ، سیگمنت (نوعی زغال‌سنگ;)، پوست نارگیل و تورب.

کربن فعال پودری (PAC) نوع خاصی از PAC است. که با است.فاده از مواد غذایی با کیفیت بالا تولید می شود و برای است.فاده در برنامه های غذایی و نوشیدنی طراحی شده است.. این نوع PAC عموماً از پوسته نارگیل یا سایر منابع ایمن برای مواد غذایی ساخته می‌شود و به گونه‌ای پردازش و پردازش می‌شود که است.انداردهای ایمنی مواد غذایی را رعایت می‌کند.

  در حین کربونیزاسیون اجزاء غیرکربنی از قبیل هیدروژن و اکسیژن به‌صورت گاز از مواداولیه خارج می‌شوند و کربن‌های آزاد نیز به‌صورت گروهی، بلورهای گرافیت تشکیل می‌دهند. به‌دلیل وجود منافذ در بین بلورها آرایش‌یافتگی بلورها از دو طرف به‌صورت نامنظم می‌باشد. این فرآیند معمولاً در درجه حرارتی زیر ۸ درجه سانتیگراد در یک محیط حاوی یک جریان ورودی از اتمسفر صورت می‌گیرد، پارامترهای مهم تعیین‌کننده کیفیت محصول تولید شده عبارتند از:



( Sale, product ) `s other In Pakdasht