EDTA 2na In Malard ( Sale, product )

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




همچنین در بعضی از داروهای مقابله با سرطان  به عنوان یک ماده مؤثر است.فاده میشود. مطالعات اولیه نشان می دهد که درمان داخل وریدی EDTA تحت نظارت پزشک ممکن است. به بیمارانی که دچار حمله قلبی شده اند ، به خصوص اگر مبتلا به دیابت هستند ، کمک کند. با این حال ، برای اثبات این امر مطالعه بیشتری لازم است.. برخی برای درمان دیابت،بیماری عروقی،بیماری آلزایمر، بیماری قلبی این ماده را پیشنهاد داده اند با این حال، شواهدی وجود ندارد که EDTA برای آن شرایط کار کند حتی مطالعات اخیر می گویند مفید نیست و حتی ممکن است. خطرناک باشد.

اتیلن دی آمین تترا است.یک اسید  (Ethylenediaminetetraacetic acid) که به اختصار ادتا (EDTA)  نامیده می‌شود، یک آمینوپلی کربوکسیلیک اسید بی‌رنگ و محلول در آب با فرمول شیمیایی CHNOاست. یکی از روش­های تولید EDTA واکنش اتیلن دی آمین، یک فرمالدهید و سدیم سیانید است.. این ماده قادر است. با کاتیون‌های فلزی پیوند برقرار کرده و نقش کلاته کننده را ایفا کند. به دلیل دارا بودن این خاصیت، در جداسازی یا خالص سازی محلول‌ها است.فاده می‌شود. EDTA به صورت ادتا دو سدیم  ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na و ادتا چهار سدیم ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na موجود است..

EDTA نوعی ماده شیمیایی است. که به غذاها و نوشیدنی های خاصی اضافه می شود تا به آنها کمک کند رنگ و طعم خود را حفظ کنند. به عنوان مثال در تولید مواد غذایی مانند سودا، مواد غذایی کنسرو میوه و سبزیجات، شیرین کننده های غیر مغذی، چاشنی هایی مثل سس مایونز، سس سالاد کاربرد دارد.



( Sale, product ) `s other In Malard