EDTA 2na In Payetakht Industrial City ( Sale, product )

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شایعترین عارضه جانبی EDTA سوزش در محل IV است.. عوامل کیلیت کننده همچنین می توانند عوارض جانبی جدی ، حتی خطرناک برای زندگی داشته باشند. یکی از جدی ترین عوارض EDTA آسیب کلیه و نارسایی کلیه است.. عوارض جانبی دیگری که در بیمارانی که به نوعی با EDTA مسموم شدند گزارش شده است. عبارتند از: کم خونی، لرز ، تب یا سردرد، لخته خون در رگ ، سطح پایین منیزیم و پتاسیم در خوناست. همچنین اسهال، است.فراغ یا حالت تهوع، خستگی، سطح غیر طبیعی کلسیم در خون ، شوک انسولین ، ضربان قلب نامنظم که می تواند شدید باشد، فشار خون پایین، تشنگی و&#; از دیگر علائم آنها است..

این ترکیب در بدن باعث اسهال، است.فراغ، سردرد، کاهش فشار خون و مشکلات پوستی می شود. معمولا مصرف روزانه بیش از گرم از آن برای انسان ها ایمن نیست. از جمله عوارض آن می توان به آسیب جدی به کلیه ها، کاهش خطرناک سطح کلسیم و حتی مرگ اشاره کرد.

✅ ادتا (ٍِEDTA.Na) یک عامل کیلیت کننده است. که با اکثر کاتیون های فلزی، پیوند برقرار می کند و آن ها را به دام می اندازد. ✅ویژگی و مزایا: &#;ماده ای بی رنگ &#;محلول در آب &#;تنظیم کننده pH &#;عامل کیلیت کننده ✅کاربردها: &#;صنایع غذایی به عنوان مواد افزودنی &#;پزشکی به عنوان ماده ضد انعقاد &#;صنعت گاز جهت حذف سولفید هیدروژن &#;خشکشویی به عنوان ماده ای برای شستشو بهتر ✅جهت دریافت مشاوره و نمونه رایگان به کارشناسان شرکت پدیده شیمی غرب تماس حاصل فرمایید.



( Sale, product ) `s other In Payetakht Industrial City